تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت جدید ویندوز ۱۰؛ آزادسازی فضای کامپیوتر به شکل خودکار

ویندوز ۱۰ مجهز به قابلیت درخور توجهی می‌شود که به کاربر کمک می‌کند تا فضای خالی بیشتری در کامپیوتر خود ایجاد کند.

مایکروسافت به تازگی ویژگی جدیدی به ویندوز ۱۰ افزوده است که آن را در قالب بیلد ۱۵۰۱۴ ویندوز ۱۰ اینسایدر Preview ارایه می‌کند و به صورت خودکار برخی از فایل‌های بدون استفاده را از روی دستگاه شما حذف خواهد کرد.

این قابلیت که مایکروسافت نام آن را Storage Sense گذاشته است به طور اساسی فایل‌های موقتی را حذف خواهد کرد که دیگر مورد استفاده هیچ یک از فایل‌های نصب شده شما نیستند و همچنین به طور خودکار Recycle Bin را هر ۳۰ روز یک بار پاکسازی می‌کند تا فضای ذخیره‌سازی بیشتری از دستگاه در اختیار کاربر قرار بگیرد.

windows-10-free-up-space

ویژگی Storage Sense همچنین به کاربر این امکان را می‌دهد تا به طور دستی عمل clean-up را انجام دهد که در زمانی که کاربر به تشخیص خود فضای مورد نیاز را تعیین می‌کند حایز اهمیت است.

قابلیت Storage Sense هم‌اکنون به دلایلی به شکل پیش فرض غیرفعال است اما چنان چه کاربر بخواهد این قابلیت را فعال کند و فضای ذخیره‌سازی بیشتری در دستگاه خود ایجاد کند می‌تواند به مسیر System > Storage section برود و آن را فعال کند.

به یاد داشته باشید که این ویژگی فقط برای Windows Insiders که بیلد ۱۵۰۱۴ ویندوز ۱۰ را دریافت کرده موجود است. چنان چه اینسایدری نیستید، می‌توانید این قابلیت را پس از این که مایکروسافت به طور رسمی به روزرسانی خالقان ویندوز ۱۰ را انتشار داد فعال و امتحان کنید.

به روزرسانی خالقان ویندوز ۱۰ طبق برنامه قرار است ماه آوریل سال جاری میلادی منتشر شود و ممکن است تا چند ماه دیگر برای ویندوز ۱۰ دستگاه شما نیز ارایه شود.

mspoweruser

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت جدید ویندوز ۱۰؛ آزادسازی فضای کامپیوتر به شکل خودکار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..