تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ صندوق ذخیره فرهنگیان به انتقادها درباره جابجایی مدیران در این صندوق

پاسخ صندوق ذخیره فرهنگیان به انتقادها درباره جابجایی مدیران در این صندوق

جامعه > آموزش - ایسنا نوشت: روابط عمومی و امور بین الملل صندوق ذخیره فرهنگیان به اظهارات رییس هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان درباره تذکر به مدیرعامل این صندوق برای تغییر و تحولات صورت گرفته در سطوح مدیریتی واکنش نشان داد.

 ریاض الدین طباطبایی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل در واکنش به اظهارات جبار کوچکی نژاد رییس هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان جوابیه‌ای را به شرح زیر منتشر کرد:

«پیرو مصاحبه جناب آقای جبار کوچکی نژاد نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و رییس هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با آن خبرگزاری محترم در تاریخ ۱۹ /۱۰/ ۹۵ با عنوان « انتقاد رئیس هیأت تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان نسبت به تغییرات مدیریتی در این صندوق» (تصویر پیوست) جوابیه ای به شرح ذیل جهت تنویر افکار عمومی و انتشار آن طبق قانون مطبوعات حضور گرامیتان ارسال می شود:

روز شنبه مورخ ۱۸ /۱۰/ ۱۳۹۵ ساعت ۱۱ صبح جلسه ای به درخواست جناب آقای کوچکی نژاد در دفتر مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با حضور آقای دکتر عباسی نماینده محترم مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی، آقای رضوی مشاور مدیرعامل موسسه به عنوان رابط نهادهای نظارتی، آقای دکتر عالمی رییس وقت هیات مدیره موسسه و آقای دکتر صابری مدیر اجرایی هیات تحقیق و تفحص تشکیل شد.

موضوع اصلی این جلسه معرفی آقای دکتر صابری به عنوان نماینده هیات تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان بود. همچنین صرفا در ارتباط با تقسیم کار هیات تحقیق و تفحص و انجام امور مربوطه به صورت مکتوب و ... بحث و بررسی شد. اما در ارتباط با موضوع تغییرات مدیریتی در جلسه مذکور هیچ بحثی به میان نیامد و این اظهارات قویا تکذیب می شود.»

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ صندوق ذخیره فرهنگیان به انتقادها درباره جابجایی مدیران در این صندوق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..