تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیش فروش MVM X۲۲ با قیمت قطعی آغاز شد

شرکت مدیران خودرو شرایط پیش فروش نقدی و اقساطی خودروی کراس اوور کامپکت ام وی ام X22 را با قیمت قطعی اعلام کرد.
قیمت نهایی ام وی ام X22 از ۵۶ میلیون تومان تا ۶۶ میلیون تومان است. در صورت خرید نقدی زمان تحویل خودروها اسفند ماه ۹۵ بوده و در صورت خرید اقساطی نیز خودروها در بازه‌ی ۹۰ روزه تحویل خریداران خواهند شد. امکان خرید اقساطی X22 به صورت اقساط ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه وجود دارد.
ام وی ام X22 یک خودروی کراس اوور کامپکت در کلاس لیفان X50 و رنو ساندرو استپ وی است و مجهز به یک موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری شده است. امکانات رفاهی این خودرو نیز در کلاس خود مناسب بوده و به امکاناتی چون سانروف، دوربین دید عقب، کروز کنترل و مانیتور ۸ اینچی است. در جدول زیر می‌توانید شرایط پیش فروش نقدی این خودرو را مشاهده نمایید.

شرایط پیش فروش نقدی ام وی ام X22

برای اطلاع از شرایط پیش فروش اقساطی نیز می‌توانید به جداول موجود در گالری تصاویر مراجعه کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیش فروش MVM X۲۲ با قیمت قطعی آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..