تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهره یکی از آتش نشانان قابل شناسایی است

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از ارجاع اجساد شناسایی شده حادثه پلاسکو به پزشکی قانونی خبر داد و گفت: اجساد از روی چهره قابل شناسایی هستند اما اگر شناسایی حاصل نشد، دی ان ای اخذ می کنیم.

 مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از ارجاع اجساد شناسایی شده حادثه پلاسکو به پزشکی قانونی خبر داد و گفت: اجساد از روی چهره قابل شناسایی هستند اما اگر شناسایی حاصل نشد، دی ان ای اخذ می کنیم.   مسعود قادی پاشا در خصوص اقدامات پزشکی قانونی در رابطه با شناسایی اجساد حادثه پلاسکو، افزود: ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه بامداد شنبه اجساد دو نفر از شهدای حادثه پلاسکو تحویل پزشکی قانونی شد و اقدامات کارشناسی پزشکی قانونی بر پیکر این شهدا آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کارشناسان در مرحله معاینه ظاهری هستند، گفت: یکی از اجساد با هویت و دیگری بدون هویت بود.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران افزود: پیکری که هویت داشت از بیمارستان مطهری به پزشکی قانونی ارجاع داده شده بود.

قادی پاشا تصریح کرد: چهره پیکر دوم تقریبا قابل شناسایی است با این حال اتکیت آتش نشانی بر روی لباس ها از بین رفته است.

وی در خصوص اقدامات احتمالی پزشکی قانونی، گفت: اگر جراحت به حدی شدید باشد که کار احراز هویت را بر اساس معاینه ظاهری با مشکل روبرو کند با استفاده از آزمایش DNA احراز هویت پیکر جانباختگان مشخص خواهد شد و با هماهنگی با شهرداری تهران محلی برای مراجعه خانواده های آتش نشانان برای اخذ آزمایش معرفی می شود.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/368965

عکس های اینستاگرامی سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهره یکی از آتش نشانان قابل شناسایی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..