تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسامی ۹ دوپینگی اعلام شد

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو)، اسامی و میزان محرومیت ۹ ورزشکار دوپینگی را اعلام کرد.

به گزارش کاپ، دکتر غلامرضا نوروزی با بیان این که نمونه A یک فوتسالیست نیز مثبت اعلام شده و پرونده او در حال طی کردن روال قانونی است، اسامی و میزان محرومیت ۹ ورزشکار دوپینگی را به این شرح اعلام کرد:

۱- ریحانی خاتونی (دوچرخه سواری)، به دلیل مصرف ماده ممنوعه کلنبوترول به مدت چهار سال (از ۲۲ خرداد ۹۵ تا ۲۱ خرداد ۹۹) محروم شد.

۲- سعید نظام‌آباد (هندبال)، به دلیل مصرف ماده ممنوعه تستوسترون به مدت چهار سال (از ۲۳ شهریور ۹۵ تا ۲۲ شهریور ۹۹) محروم شد.

۳- امیر حسین محمد ملکی (کبدی)، به دلیل مصرف مواد ممنوعه "نورآندروسترون" و "هیلوروکلروتیاژید" به مدت چهار سال (از ۲۷ شهریور ۹۵ تا ۲۶ شهریور ۹۹) محروم شد.

۴- علیرضا حقی (دوچرخه سواری)، به دلیل مصرف ماده ممنوعه تستوسترون به مدت چهار سال (از ۲۳ شهریور ۹۵ تا ۲۲ شهریور ۹۹) محروم شد.

۵- حمید ابراهیمی‌نژاد (مربی دوومیدانی) از سوم مهرماه ۹۵ به طور  مادام‌العمر محروم شد.

۶- پوریا احمدی (مربی دوومیدانی) از دوم آبان‌ماه ۹۵ به طور  مادام‌العمر محروم شد.

۷- علی کیادلیری (وزنه‌برداری) به دلیل مصرف ماده ممنوعه استانوزولول به مدت چهار سال (از سوم مهرماه ۹۵ تا دوم مهرماه ۹۹) محروم شد.

۸- مهدی نبی‌الهی (وزنه‌برداری) به دلیل مصرف ماده ممنوعه متاندینون به مدت چهار سال (از سوم مهرماه ۹۵ تا دوم مهرماه ۹۹) محروم شد.

۹- مصطفی افضلی (ورزش‌های جانبازان و معلولین) به دلیل مصرف ماده ممنوعه استانوزولول به مدت چهار سال (از ۲۶ بهمن ماه ۹۴ تا ۲۵ بهمن ماه ۹۸) محروم شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسامی ۹ دوپینگی اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..