تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات گسترده برای آزادی شیخ زکزاکی +عکس

در اعتراض به عدم پایبندی دولت به دستور دستگاه قضایی؛

تظاهرات گسترده برای آزادی شیخ زکزاکی +عکس

استان‌ها، شهرها و روستاهای نیجریه شاهد برگزاری تجمع و تظاهرات برای تأکید بر لزوم آزادی «شیخ ابراهیم یعقوب زکزاکی»، رهبر شیعیان این کشور و همسرش بود.

به گزارش سرویس دینی جام نیـوز به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، این تظاهرات و تجمع‌ها پنجشنبه، ۳۰ دی‌ماه، برای اعتراض به عدم پایبندی دولت به دستور دستگاه قضایی مبنی بر آزادی شیخ زکزاکی و زینه الدین همسرش برگزار شد.


دادگاه نیجریه قبلا دستور داده بود که شیخ زکزاکی و همسرش بعد از گذشت ۴۵ روز آزاد شوند.


تجمع‌کنندگان در شهر کانو و همه استان‌ها از مسئولان خواستند که به دستور دستگاه قضایی نیجریه تن داده و بدون قید و شرط و فوری شیخ زکزاکی را آزاد کنند.


کمیته پیگیری آزادی شیخ زکزاکی در شهر «ابوجا»، پایتخت نیجریه نیز کنفرانسی مطبوعاتی برگزار کرد و در آن تصمیم دولت برای آزادنکردن رهبر جنبش اسلامی این کشور را محکوم کرد و از سازمان‌های بین المللی و نهادهای حقوق بشری خواست تا در این پرونده ورود کنند.


پیش‌تر دو سازمان دیده‌بان حقوق بشر و عفو بین الملل از مسئولان نیجریه خواستند که به حکم دستگاه قضایی احترام گذاشته و شیخ زکزاکی را آزاد کنند.


تظاهرات گسترده در نیجریه برای آزادی شیخ زکزاکی
تظاهرات گسترده در نیجریه برای آزادی شیخ زکزاکی
تظاهرات گسترده در نیجریه برای آزادی شیخ زکزاکی
تظاهرات گسترده در نیجریه برای آزادی شیخ زکزاکی

 

ایکنا/222

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات گسترده برای آزادی شیخ زکزاکی +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..