تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجموع آتش‌نشانان شهید و مفقودی حداکثر 25 نفر است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم از محل حادثه ساختمان پلاسکو، سید جلال ملکی درباره آخرین وضعیت امدادرسانی و آواربرداری این حادثه اظهار کرد: عملیات آواربردازی با قدرت ادامه دارد و لحظ به لحظه پیش روی داریم. دقایقی قبل پیکر سومین شهید و دومین شهید از یر آوار خارج شد.

سخنگوی آتش‌نشانی اضافه کرد: مجموع پیکر پاک شهدا و مفقودین حداکثر 25 نفر است.

ملکی در ادامه از مردم خواست به خبرهای منتشر شده از سوی منابع و رسانه‌های غیر رسمی اعتنا نکنند و فقط به خبرهای منتشر شده از سوی منابع رسمی توجه داشته باشند.

سخنگوی آتش‌نشانی در پاسخ به این سئوال که برخی زمزمه‌ها مبنی بر احتمال زنده ماندن تعدادی از آتش‌نشانان وجود دارد افزود: این موضوع اصلاً صحت ندارد و قویاً تکذیب می‌کنم. اینگونه اخبار به جز ایجاد نگرانی و توقع برای خانواده‌ها هیچ نتیجه دیگری ندارد.

وی همچنین درباره اینکه پیشتر گفته بود راهی برای نفوذ به طبقات زیرین پیدا شده است گفت: عنوان نکردم که راه نفوذ به طبقات زیرین پیدا شده است. حتی در سه نقطه حفاری شد اما راهی برای نفوذ پیدا نشد. در واقع تونل زدن در کنار آواربرداری است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجموع آتش‌نشانان شهید و مفقودی حداکثر 25 نفر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..