تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارسال فهرست پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان به کنفدراسیون فوتبال آسیا

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، فهرست بازیکنان پرسپولیس حاضر در رقابت‌های جام قهرمانان آسیا از سوی فدراسیون فوتبال ایران برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد.

این فهرست طی روزهای گذشته همراه با مدارک مورد نظر برای هر بازیکن و مربی طی روزهای گذشته برای فدراسیون فوتبال ارسال شده بود. فدراسیون هم پس از بررسی مدارک در بخش بین‌الملل و تأیید آنها نسبت به ارسال فهرست و مدارک اقدام کرد.

در این فهرست نام بازیکنانی چون سروش رفیعی و سامان نریمان‌جهان که به تارگی به جمع سرخپوشان ملحق شده‌اند نیز دیده می‌شود.

 تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله یک هفته به اولین بازی خود در لیگ قهرمانان، می‌تواند نسبت به اضافه کردن پنج نام جدید به فهرست اقدام کند.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارسال فهرست پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان به کنفدراسیون فوتبال آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..