تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش‌نشانان بهای عدم تمکین به قانون برخی‌ها را دادند

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، الهام امین‌زاده - دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور شهروندی دقایقی پیش با حضور در محل حادثه از روند امدادرسانی به مصدومان این حادثه بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: ایمنی جزو حقوق شهروندان است و شهروندان می‌بایست ایمنی کاملی را در محل زندگی و کار خود داشته باشند.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور شهروندی عنوان کرد: در قبال حقوق شهروندی مسئولیت‌های شهروندی نیز وجود دارد و لازم است با توجه به این مسئولیت‌ها توجه کافی به اخطارهای داده شده داشت.

وی افزود: امروز پلاسکو تخریب شد ولی ساختمان‌های ناایمن دیگری وجود دارند که باید فکری جدی برای آنها کرد. 

امین‌زاده اضافه کرد: درست است که ایمن‌سازی محل کار شهروندان مشکلاتی برای کسب و کارشان به وجود آورد ولی نباید اجازه داد عدم تمکین به قانون به قیمت جان شهروندان تمام شود. متاسفانه امروز آتش‌نشانان بهای عدم تمکین به قانون برخی‌ها را دادند و این مسئله دردناکی است.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور شهروندی در پایان خواستار آن شد تا بودجه کلان برای تخریب و نوسازی ساختمان‌های فرسوده و ناایمن در نظر بگیرند.

همچنین محمد سعیدی‌کیا - رئیس بنیاد مستضعفان و عبدالرضا رحمانی فضلی - وزیر کشور در محل حادثه ساختمان پلاسکو حضور یافتند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش‌نشانان بهای عدم تمکین به قانون برخی‌ها را دادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..