تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر علوم احکام روسای ۴ دانشگاه را صادر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمد فرهادی وزیر علوم با صدور احکام جداگانه ای، محمد حسین امید، دادود دومیری گنجی، محمود نصیری و محسن اژدری را به مدت ۴ سال به ریاست دانشگاه های جامع علمی کاربردی، صنعتی نوشیروانی بابل، دریانوردی و علوم دریایی چابهار و فسا منصوب کرد.

در بخشی از متن احکام انتصاب روسای ۴ دانشگاه آمده است:

«نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده در امر آموزش عالی و براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به موجب این حکم به مدت چهار سال به عنوان رئیس دانشگاه منصوب می شوید.

انتظار دارد بر اساس اهداف و سیاست ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره مندی از تجربیات مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و همفکری با سایر مسئولان  گام های موثری برای اعتلای اهداف نظام آموزش عالی کشور و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بردارید.»

پیش از این با حکم وزیر علوم محمد حسین امید، دادود  دومیری گنجی، محمود نصیری و محسن اژدری سرپرستی دانشگاه های جامع علمی کاربردی، صنعتی نوشیروانی بابل، دریانوردی و علوم دریایی چابهار و فسا را برعهده داشته اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر علوم احکام روسای ۴ دانشگاه را صادر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..