تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: انتشار ۳ بنر و ۴ تریلر تبلیغاتی جدید از فیلم مورد انتظار «Kong: Skull Island»

تماشا کنید: انتشار ۳ بنر و ۴ تریلر تبلیغاتی جدید از فیلم مورد انتظار «Kong: Skull Island»

فیلم «کونگ: جزیره جمجمه» (Kong: Skull Island) جدیدترین نسخه از مجموعه فیلم‌هایی است که ماجراهای یکی از هیولاهای کلاسیک سینمای هالیوود به نام کینگ کونگ را بازآفرینی می‎‌کند. این فیلم علمی تخیلی در ماه مارس سال جاری میلادی اکران خواهد شد. به تازگی، تعدادی تصویر و تریلر تبلیغاتی از این فیلم هیجان انگیز در اینترنت منتشر شده است که در ادامه این مطلب می‌توانید آنها را مشاهده نمایید. با تک‌‌شات همراه باشید.

 

تام هیدلستون، بری لارسون، ساموئل ال. جکسون، جان سی ریلی، کوری هاوکینز و جان گودمن در فیلم «کونگ: جزیره جمجمه» به ایفای نقش می‌پردازند. جردن وت رابرتز نیز کارگردانی این فیلم را برعهده دارد.

 

Kong Banner 1 Kong Banner 2 Kong Banner 3

اخیراً هاوکینز در مصاحبه با وب سایت Collider اعلام کرده است که برخلاف المان‌های ترسناکی که در تریلرهای فیلم «کونگ: جزیره جمجمه» مشاهده می‌کنید، حال و هوای این فیلم کاملاً تاریک و دلهره‌آور نیست. او در این باره می‌گوید:

شرایط فیلمبرداری فیلم «کونگ: جزیره جمجمه»، حال و هوای آن را به طور جدی تحت تاثیر قرار داده است. در واقع این شرایط، بر روی نگرش بازیگران نسبت به حال و هوای داستان نیز تاثیر گذاشته است. البته این فرصت نیز بدست آمد که لحظاتی شاد و طنزآمیز را نیز در این فیلم بگنجانیم. نمی‌توان انتظار داشت که ضرب‌آهنگ داستان از ابتدا تا انتها جدی و یکنواخت باشد. من فکر می‌کنم که در تاریک‌ترین لحظات نیز نکته‌ای برای خندان و روحیه بخشیدن به مخاطبان پیدا می‌شود. گاهی اوقات، استفاده از المان‌های طنزآمیز در خط داستانی چنین فیلم‌هایی ضرورت می‌یابد.

 

در سال ۲۰۱۵ اعلام شد که فیلم «کونگ: جزیره جمجمه»، قسمتی از مجموعه فیلم‌های هیولایی سال‌های آینده خواهد بود. پس از موفقیت فیلم «گودزیلا» (Godzilla) در سال ۲۰۱۴، تهیه کنندگان کمپانی لجندری پیکچرز برای خلق یک مجموعه سینمایی مشترک، همکاری خود را با دست اندرکاران کمپانی برادران وارنر آغاز کردند. فیلم‌های «گودزیلا: پادشاه هیولاها» (Godzilla: King of Monsters) و «گودزیلا علیه کینگ کونگ» (Godzilla Vs Kong) دیگر محصولات مشترک این دو کمپانی هستند که به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ به نمایش عمومی در خواهند آمد. فیلم «کونگ: جزیره جمجمه» نیز در تاریخ ۲۰ اسفند امسال به روی پرده سینماها خواهد رفت.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: انتشار ۳ بنر و ۴ تریلر تبلیغاتی جدید از فیلم مورد انتظار «Kong: Skull Island»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..