تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم کوک سهام اپل به ارزش 3.6 میلیون دلار را به فروش رساند

تیم کوک سهام اپل به ارزش 3.6 میلیون دلار را به فروش رساند

مدیرعامل اپل، تیم کوک، به عنوان بخشی از یک برنامه مالی از پیش تعیین شده، هفته گذشته 30 هزار سهم از این کمپانی به ارزش 3.6 میلیون دلار را به فروش رساند. بر اساس اطلاعات به ثبت رسیده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، کوک بین روزهای 17 تا 19 ژانویه و با فروش روزی 10 هزار سهم نهایتا 30 هزار سهم مذکور را به فروش رسانده است. متوسط قیمت معاملات نیز به 120 دلار در هر سهم رسید. سال گذشته، کوک 1.26 میلیون واحد سهام محدود (RSU) دریافت کرد که شامل 980 هزار سهام بر اساس طول مدت همکاری اش در اپل و 280 هزار سهم بر اساس عملکرد کمپانی بود. در ادامه با تک شات همراه باشید.


پس از معاملات اخیر، کوک در حال حاضر یک میلیون و 9 هزار و هشتصد و نه واحد سهام اپل را داراست که بیش از 121 میلیون دلار ارزش دارد. البته این سهام در آینده مجدد افزایش خواهد یافت. روز 24 آگوست سال 2021 مجدداً 700 هزار واحد سهام به او تعلق خواهد گرفت. اختصاص واحد سهام محدود بر اساس عملکرد پنج ساله در سال 2021 صورت خواهد گرفت.


در حالیکه فروش این سهام طبق برنامه ای از پیش تعیین شده انجام شد، اما پس از این بود که اعلام شد به دلیل عدم دستیابی اپل به اهداف فروش، دریافتی کوک نسبت به قبل 1.5 میلیون دلار کاهش یافته است. سال گذشته، اپل در چند سه ماهه متوالی با افت فروش آیفون روبرو شد. پیشتر اپل هرگز چنین افت درآمدی را به دلیل افت فروش آیفون تجربه نکرده بود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم کوک سهام اپل به ارزش 3.6 میلیون دلار را به فروش رساند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..