تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازندگان عنوان Inside در حال ساخت بازی جدیدی هستند

سازندگان عنوان Inside در حال ساخت بازی جدیدی هستند

استودیوی پلی‌دد، سازنده‌ی بازی‌های مطرح Inside و Limbo در جدیدترین توییت منتشر شده خبر از ساخت بازی جدیدی در سبک و سیاق بازی‌های پیشین خود داده است. با تک‌شات و جزئیات بیشتر این خبر همراه باشید.

 

این استودیو با انتشار تصویری از بازی جدید خود که از آن به عنوان ماجراجویی بعدی نام برده، توجه همگان را به خود جلب کرده است. معمولا استودیوی Playdead از بازی‌های پیش‌روی خود صحبت زیادی نمی‌کند و تا کامل شدن آن و اطمینان از کیفیت بالای بازی، اطلاعات جدیدی را از پروژه منتشر نمی‌کند..

 

با توجه به تصویر منتشر شده، می‌توان گفت که بازی جدید استودیوی Playdead همانند بازی‌های پیشین این استودیو سبک پلتفرمینگ پازل خواهد داشت با این تفاوت که ظاهرا بازی در فضا خواهد بود و کنترل یک فضانورد را به مخاطب سپرده می‌شود. فعلا باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری از بازی بعدی استودیوی Playdead منتشر شود.

 

از استقبال باشکوه شما از بازی Inside تشکر می‌کنیم؛ از زمان عرضه‌ی این بازی، آرنت جنسن، بنیان‌گذار استودیو و تیم سازنده بر روی ماجراجویی بعدی خود کار می‌کنند.

 

inside
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازندگان عنوان Inside در حال ساخت بازی جدیدی هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..