تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در طی واکنشی دو خواهر بعد از 10 سال همدیگر را پیدا کردند + عکس

در طی واکنشی دو خواهر بعد از 10 سال همدیگر را پیدا کردند + عکسخواهرانی که همدیگر را گم کرده بودند بعد از 10 سال پیدا شدند 

دو خواهر در زمان بچگیشان از هم جدا شدند اما حالا همدیگر را یافتند با ادامه خبر از سایت تالاب همراه شوید.

آدری” و “”گراسی” خواهر دوقلویی که در یک خانواده چینی بدنیا آمده بودند بعد از 10 سال یکدیگر را پیدا کردند. آنها در برنامه زنده یکی از کانال های آمریکایی حاضر و همدیگر را ملاقات کردند.

این دو خواهر که اهل چین بودند توسط دو خانواده آمریکایی بزرگ شده بودند. خانواده آمریکایی “آدری” که دارای سه فرزند پسر بودند سرانجام تصمیم گرفتند تا برای نگهداری یک دختر اقدام کنند.

در طی واکنشی دو خواهر بعد از 10 سال همدیگر را پیدا کردند + عکس

گفتنی است این دو خواهر دو قلو بعد از حضور در این برنامه زنده در حالی که به شدت می گریستند، بینندگان زیادی را تحت تاثیر قرار دادند.

در طی واکنشی دو خواهر بعد از 10 سال همدیگر را پیدا کردند + عکس

خواهران دوقلو بعد از 10 سال همدیگر را پیدا کردند 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در طی واکنشی دو خواهر بعد از 10 سال همدیگر را پیدا کردند + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..