تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو مجروح در حریق یک باب مغازه در گنبدکاووس

در حریق یک باب مغازه در گنبدکاووس دو نفر مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گنبدکاووس گفت: این حادثه حدود ساعت 12 ظهر امروز و در مغازه ای واقع درمحدوده میدان مالک اشتر رخ داد.

 سیدسجاد حسینی افزود: این حادثه احتمالا بر اثر آسیب دیدگی لوله گاز ناشی از کنده کاری شرکت گاز برای تعویض خط انتقال رخ داده اما بررسی ها برای شناسایی علت دقیق این حادثه همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: دو مجروح این حادثه که دچار سوختگی سطحی شده بودند، به بیمارستان سوانح و سوختگی امام رضا در شهر خان ببین اعزام شدند.

حسینی گفت: بر اساس اعلام مرکز امداد اداره گاز گنبدکاووس به دلیل این حادثه، گاز مشترکان منطقه آزادگان این شهرستان قطع شده و تا بعد ازظهر امروز وصل می شود.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو مجروح در حریق یک باب مغازه در گنبدکاووس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..