تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش نشان کارآفرین قزوینی ماهانه 3 تن نخ تولید می‌کند

ساعت: 14:18 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012659

خاموش کردن آتش واردات با تولید باکیفیت داخلی؛

آتش نشان کارآفرین قزوینی با راه اندازی کارگاه ریسندگی توانسته با ارائه محصول با کیفیت داخلی ماهانه 3 تن نخ تولید کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ محمد حسین پور یکی از آتش نشانان استان قزوین به همراه دو برادر خود کارگاه نساجی راه اندازی کرده و به طور مستقیم و غیر مستقیم برای 10 نفر کارآفرینی کرده اند. 


محمد حسین پور در این گزارش کمی از چگونگی فعالیت خود برای ما می‌گوید. 

وی گفت: در سال 91 به همراه دو برادرم تصمیم بر راه اندازی یک کارگاه جوراب بافی گرفتیم اما به دلیل واردات کالاهای چینی ادامه تولید جوراب در کشور مرقون به صرفه نبود و از همین رو با توجه به اینکه یکی از برادرانم به نام محسن حسین پور که تحصیلات نساجی و 12 سال سابقه نساجی داشت، تصمیم بر راه اندازی کارگاه ریسندگی گرفتیم. 

حسین پور در ادامه گفت: در ابتدای راه اندازی کارگاه با مشکلات زیادی روبرو بودیم از جمله بالا بودن قیمت دستگاه‌های ریسندگی و همچنین مواد اولیه تولید نخ و یکی از بزرگترین مشکلات موجود واردات نخ های چینی بی کیفیت بود. 

محسن حسین پور در ادامه مصاحبه اذعان کرد: در ابتدای کار، پیدا کردن بازار خوب برایمان قدری سخت بود اما با کم کردن سود خود نسبت به کالاهای وارداتی توانستیم قدری از بازار را برای خود کنیم و از تولید دلسرد نشویم. 

این کارآفرین ادامه داد: اگر جلوی واردات بی رویه گرفته شود، می‌توان گفت که تمام تولید کننده‌ها مشغول به کار می‌شوند اما اگر واردات بیش از حد انجام شود همین کارگاه فعلی مانند کارگاه جوراب بافی تعطیل خواهد شد. 

وی به هزینه‌ها و درآمد خود در ماه اشاره کرد و گفت: در طول یک ماه به طور میانگین 24 میلیون تومان درآمد کسب می‌کنیم و از این رقم 40درصد آن سود خالص است همچنین در هر ماه 3 تن نخ تولید می‌کنیم.

این کارآفرین در پایان گفت: در آینده در نظر دارم تا با خرید دستگاه‌های بیشتر تولید خود را بیشتر کنم و این مهم نیازمند یاری سازمان‌های مختلف از جمله سازمان بسیج سازندگی استان است که کمک‌های فراوانی در راه اندازی این کارگاه به ما کردند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش نشان کارآفرین قزوینی ماهانه 3 تن نخ تولید می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..