تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویکرد برنامه‌های دهه فجر باید امیدآفرینی در جامعه باشد

ساعت: 14:21 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012732

معاون فرماندار عجب شیر گفت: یکی از تلاشهای دشمن برای آسیب زدن به انقلاب اسلامی القای ناامیدی و بزرگنمایی مشکلات برای جوانان است لذا رویکرد برنامه‌های دهه فجر باید آگاهسازی، تزریق نشاط و امیدآفرینی در جامعه باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ عجب شیر ، رضا رحمت الهی در جلسه هماهنگی ستاد گرامی داشت دهه فجر شهرستان عجب شیر افزود: ما وظیفه داریم که تاریخ انقلاب را به خوبی و درستی به نسلهای سوم و چهارم بشناسانیم و در این زمینه رسالتی خطیری بر عهده متولیان امر و همگان است.

وی تصریح کرد: در دهه فجر باید تمام سعی و تلاش خود را برای تبیین اندیشه‌های انقلاب اسلامی انجام دهیم و برنامه‌های آن را بیان کنیم تا نسل جوان بهتر و بیشتر نسبت به انقلاب شناخت پیدا کند.

معاون فرماندار شهرستان عجب شیر با اشاره به برکات انقلاب اسلامی گفت: دستاوردها و برکات عظیم نظام مقدس انقلاب اسلامی باید به صورت مطلوب برای مردم در ایام دهه مبارک فجر تشریح شود و این موضوع باید در اولویت کاری دست اندرکاران، خدمتگذاران و مسوولان  قرار گیرد.

وی بیان کرد: همه دستگاههای اجرایی بایستی برنامه‌های اجرایی از جمله برنامه‌های فرهنگی، عمرانی، خدماتی خود را به نحو مقتضی در معرض دید مردم شهرستان قرار دهند و طوری برنامه‌ریزی شود که مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی با حضور مسوولان و مردم برگزار شود.

وی تصریح کرد: بیش از 100 عنوان برنامه در شهرستان عجب شیر به مناسبت دهه مبارک فجر سال جاری اجرا خواهد شد.

معاون فرماندار عجب شیر وی از تشکیل 15 کمیته برای برگزاری با شکوه برنامه‌های دهه فجر خبر داد وافزود: با توجه به تعیین کمیته ها ی اجرای بزرگداشت دهه فجر، مسئولین کمیته ها هر کدام به نوبه خود در اسرع وقت نسبت به تشکیل جلسه با اعضای مربوطه خود با هماهنگی ستاد دهه فجر اقدام نمایند وبرنامه ها و وظایف را به ستاد دهه فجر منعکس کنند.

وی در پایان خواستار مشارکت مردم در برنامه‌های دهه مبارک فجر در این شهرستان شد و افزود: گرامیداشت دهه فجر پاسداشت اهداف امام خمینی(ره) و خون شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خواهد بود و با حضور خود به جهانیان ثابت خواهیم کرد که هنوز پیرو ولایت هستیم و خواهیم بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویکرد برنامه‌های دهه فجر باید امیدآفرینی در جامعه باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..