تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اموال تمامی مسئولان بطور صحیح و شفاف در اختیار رسانه ها باشد / هر کس از بیت المال حقوق می گیرد باید دارایی اش توسط سازمان بازرسی بررسی شود

ساعت: 14:08 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012532

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام ارکان حکومت در پیشگاه مردم باید پاسخگو باشند و اموالشان بطور صحیح و شفاف در اختیار رسانه ها باشد، تا دیوار اعتماد مردم با حاکمیت بلندتر از این باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار ، مسعود پزشکیان در جلسه شورای هماهنگی مدیران سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه توفیقات وزارت جهاد کشاورزی در خودکفایی گندم بی نظیراست گفت: یقیناً با برنامه ریزی اصولی این وزارت شاهد موفقیت های بیشتری خواهیم شد.


وی با بیان اینکه تمام کاربریهای اراضی کشاورزی کشور باید قانونی و مجاز باشد افزود: باید حیات نسل آینده تضمین شود.

 نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه طرح کاداستر اراضی کشاورزی بسیار با ارزش است افزود: حالامی توان تصمیمات علمی وفنی درکشاورزی گرفت و هرگونه نقل و انتقال و فعالیت را اصولی کرد.

 وی با بیان اینکه مصرف بهینه آب نباید درکشاورزی خلاصه شود ادامه داد: در این خصوص همه مسولند و با این روند مصرف غیرکارشناسی آب یقیناً در۱۰ سال آینده تامین آب به معضل بزرگ تبدیل خواهد شد. 

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام ارکان حکومت در پیشگاه مردم باید پاسخگو باشند و اموالشان بطور صحیح و شفاف در اختیار رسانه ها باشد، تا دیوار اعتماد مردم با حاکمیت بلندتر از این باشد. 

وی افزود: تمامی افراد که از بیت المال حقوق می گیرند باید دارایی و حقوقشان بطور صحیح دراختیار سازمان بازرسی قرار گیرد این است اعتماد مردم به حاکمیت و شفافیت خدمت مسئولین به مردم و در آن صورت می توان گفت هیچ رانتی و مال خوری در مسئولان وجود ندارد . 

 پزشکیان در پایان تاکید نمود: تولیدات کشاورزی باید صادرات محور، سالم و بصورت بسته بندی اصولی باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اموال تمامی مسئولان بطور صحیح و شفاف در اختیار رسانه ها باشد / هر کس از بیت المال حقوق می گیرد باید دارایی اش توسط سازمان بازرسی بررسی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..