تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در بوشهر آغاز شد

به گزارش ایرنا، محمد حسین میرشمسی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این اردو پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی برای مسابقات تورنمت بین المللی چهارجانبه بوشهر و مسابقات آسیایی است.
وی بیان کرد: این تورنمنت با حضور تیم های ایران، ایتالیا، لهستان و اوکراین بیست و ششم بهمن ماه در بوشهر برگزار می شود.
میرشمسی اظهار داشت: از دیگر هدف های برگزاری این کسب آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی مالزی است.
وی بیان کرد: این اردو با بهترین شرایط در بوشهر برگزار می شود و امیدواریم تا پیش ازمسابقات قهرمانی آسیا به شرایط مطلوب دست پیدا کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: از تیم های حاضر در تورنمنت بین المللی بوشهر تیم های ایتالیا و لهستان جواز حضور در مسابقات جام جهانی را بدست آوردند و با این شرایط این اردو محک خوبی برای تیم ملی پیش از این مسابقات به شمار می رود.
میرشمسی با اشاره به حضور 15 بازیکن در اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: در پایان این اردو 12 فوتبالیست برای مسابقات قهرمانی آسیا و تورنمنت چهارجانبه بوشهر انتخاب می شوند.
وی یادآور شد: 6 بازیکن بوشهری نیز در اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی حضور دارند که این امر خود نشان دهنده ظرفیت بالای این استان در رشته فوتبال ساحلی است.
7212/6043** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی در بوشهر آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..