تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی البرز برای میزبانی مسابقات بدمینتون فجر 96

فریدون بلغاری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:یکی از توصیه های وزارت ورزش به فدراسیون ها این است که مسابقات دهه فجر تنها در تهران برگزار نشود بلکه این مسابقات در دیگر استان های کشور نیز اجرا شود.
وی اضافه کرد: بر همین اساس در دیداری که مدیر کل ورزش و جوانان استان با رئیس فدراسیون بندمینتون داشته ، میزبانی مسابقات بندمینتون دهه فجر سال 96 به استان البرز داده شد.
بلغاری گفت: موافقت با میزبانی بندمینتون دهه فجر 96 البرز باید به تائید وزارت ورزش و جوانان برسد که با توجه به رویکرد وزارت مبنی بر استانی برگزار کردن این مسابقات به احتمال زیاد با آن موافقت خواهد کرد.
وی ادامه داد: در صورت موافقت نهایی وزارت ورزش و جوانان مسابقات بندمینتون دهه فجر 96 با حضور بیش از 120 ورزشکار از کشورهای مختلف در استان البرز برگزار خواهد شد.
رئیس هیات بدمینتون البرز در ادامه به برگزاری مسابقات چهار جانبه بدمینتون خواهران به میزبانی البرز در ماه جاری اشاره و بیان داشت: این دوره از مسابقات به مناسبت دهه فجر با حضور ورزشکاران استان های سمنان، قم، قزوین و البرز در روزهای هفتم و هشتم بهمن ماه جاری در سالن شهید آخوندی کرج برگزار خواهد شد.
7414/ 6155 خبرنگار:وحیده عسکری** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی البرز برای میزبانی مسابقات بدمینتون فجر 96»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..