تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود 9 تیم واکنش سریع به استان همدان

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان همدان از ورود 9 تیم واکنش سریع از ماه آینده به این سازمان خبر داد.

ورود 9 تیم واکنش سریع به استان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بهروز کارخانه‌ای با اشاره به اینکه از 7 ماه گذشته در کشور برای تشکیل تیم‌های واکنش سریع در سازمان جمعیت هلال‌احمر برنامه‌ریزی شده و در استان همدان هم به ازای هر شهر یک تیم واکنش سریع وجود خواهد داشت افزود:‌تیم های واکنش سریع جمعیت هلال‌احمر استان همدان در حال گذراندن دوره‌های آموزشی هستند وبزودی درسازمان مشغول به فعالیت می شوند.

کارخانه‌ای به تیم‌های واکنش سریع اشاره کرد و اظهار داشت: تیم واکنش سریع متشکل از پنج نفر نیروی آموزش‌دیده است که در تمام حوادث شهری و غیرشهری و در مواقع بحران با نخستین فراخوان در هر نقطه‌ای حاضر خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان ادامه داد: برای تیم‌های واکنش سریع در هلال‌احمر، اتاقی به آنها اختصاص داده شده تا در زمان حادثه و فراخوان سریع‌ ترین اقدام و واکنش را انجام دهند.

وی افزود: در استان همدان به ازای هر شهر یک تیم واکنش سریع لازم است که این تعداد در استان همدان 9 تیم است.

کارخانه‌ای با اشاره به آمادگی هلال احمر همدان برای حضور در محل حادثه پلاسکو خاطرنشان کرد: برای کمک به آواربرداری و مصدومان حادثه پلاسکو آمادگی لازم را داریم و در صورت اعلام نیاز از سوی تهران، حتما نیرو به این مکان اعزام خواهیم کرد.

وی بیان کرد: هلال احمر همدان دارای امکانات و تجهیزات امداد و نجات مطلوبی است و همیشه آماده امداد رسانی به افراد آسیب ‌دیده هستیم.

انتهای پیام/ ج





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود 9 تیم واکنش سریع به استان همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..