تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوریان و 90 دقیقه التهاب در برزیل/کورس تراکتور و پیکان زیر ذره بین پرسپولیس

لیگ برتر فوتبال روز یکشنبه با برگزاری 3 مسابقه وارد هفته هجدهم می‌شود و در مهم‌ترین دیدار،تیم فوتبال استقلال میهمان شاگردان فیروز کریمی است.

یکشنبه 3 بهمن 95

ساعت 14 ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز

ماشین‌سازی - صبا

تیم های ماشین سازی و صبای قم از ساعت 14 در ورزشگاه یادگار امام تبریز در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان به مصاف هم می روند.

تیم فوتبال ماشین‌سازی با کسب تنها 8 امتیاز در رده 16 جدول قرارداد و قعرنشین مطلق جدول رده‌بندی محسوب می‌شود اما فرهاد کاظمی سرمربی این تیم معتقد است تیمش در لیگ برتر ماندنی است.

ماشین‌سازی از هفته اول لیگ برتر پیروزی ای را در کارنامه ثبت نکرده و از 3 دیدار اخیر خود با سرمربی جدیدش تنها 2 تساوی بدست آورده است.

شاگردان کاظمی برای بهبود شرایط خود باید در مقابل تیم صبا به پیروزی برسند و این تیم با برد مقابل صبایی ها می تواند از سقوط خود جلوگیری کند.

از سویی دیگر شاگردان مرفاوی باکسب 12 امتیاز در رده 15 جدول هستند و یک پله بالاتر از تیم ماشین سازی در جدول رده بندی قرار دارند.

تیم فوتبال صبای قم در صورت برد مقابل ماشین سازی می تواند یک پله صعود کند و در صورت باخت تغییری در جایگاه خود جدول لیگ برتر نخواهد داشت.

در هر صورت باید منتظر ماند تا دید شاگردان کاظمی در این دیدار به پیروزی می رسند و خود را از قعر جدول نجات می دهند و یا شاگردان مرفاوی 3 امتیاز دیدار را از آن خود می کنند.

داوران :حمید حاج ملک – محمدرضا ابوالفضلی – حمید غمزه – کمیل غلامی – ناظر: ابوطالب طاهریان

اقای جعفری//

ساعت 15:45 ورزشگاه شهدای شهر قدس

پیکان - تراکتورسازی

تیم های پیکان و تراکتورسازی از ساعت 15:45 در ورزشگاه شهدای شهر قدس در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان به مصاف هم می روند.

تیم فوتبال پیکان هفته گذشته شکست غیرمنتظره‌ای را مقابل صبا بحران‌زده تجربه کرد و تا رتبه پنجم جدول پایین رفت.

در حال حاضر شاگردان جلالی با کسب 26 امتیاز در رده 5 جدول قرار دارند و این تیم در صورت برد در مقابل تراکتورسازی می تواند 2 پله صعود کند.

تیم فوتبال پیکان اگر بتواند شاگردان قلعه نویی را شکست دهد می تواند تا رده 3 جدول بالا بیاید.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در هفته هفدهم در خانه مقابل صنعت نفت متوقف شدند و فرصت صدرنشینی موقت را هم از دست دادند. تراکتورسازی حالا 4 امتیاز با پرسپولیسِ صدرنشین فاصله دارد و برای جلوگیری از بیشتر شدن اختلاف باید پیکان را در شهر قدس شکست دهد.

تیم فوتبال تراکتورسازی در حال حاضر با کسب 34 امتیاز در رده 2 جدول قرار دارد و در صورت برد یا باخت جایگاهش در جدول تغییر نمی کند. تنها در صورت برد می تواند اختلاف امتیاز خود را با تیم صدر جدول کم کند.

داوران:بیژن حیدری – بابک داوری – رحیم حاجیلو – روح اله شریفی – ناظر: سعید بخشی زاده

اقای جعفری//

ساعت 16:45 ورزشگاه تختی آبادان

صنعت نفت آبادان - استقلال

تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران از ساعت 16:45 در ورزشگاه تختی آبادان در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان به مصاف هم می روند.

تیم فوتبال استقلال و علیرضا منصوریان روزهای پر التهابی را سپری می‌کنند. شاگردان منصوریان هفته گذشته در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی مقابل استقلال خوزستان شکست خوردند. 

شاگردان منصوریان در حال حاضر با کسب 25 امتیاز در رده 6 جدول قرار دارند . این تیم با برد در مقابل صنعت نفت آبادان می تواند تا 2 پله صعود داشته باشد و در صورت باخت 1 پله سقوط می کند.

این احتمال وجود دارد با توجه به اشتباهات سید حسین حسینی در دیدار مقابل آبی‌پوشان خوزستانی ، مهدی رحمتی به ترکیب اصلی بازگردد که در نهایت به تصمیم نهایی منصوریان بستگی دارد.

همچنین گفته می‌شود منصوریان که از نمایش تیمش به هیچ عنوان راضی نیست و قصد دارد تغییراتی در ترکیب آبی‌پوشان ایجاد کند. استقلال برای خروج از بحران، کار سختی مقابل صنعت نفت دارد.

 استقلالی ها در این دیدار پادوانی را به دلیل محرومیت و مگویان را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

از طرفی آبادانی‌ها با حضور فیروز کریمی متحول شده‌اند و از 2 دیدار اخیر خود 4 امتیاز کسب کرده اند. 

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با کسب 20 امتیاز در رده 11 جدول قرار دارد.این تیم در صورت برد می تواند 1 یا 2 پله صعود و در صورت باخت می تواند سقوط 1 پله ای داشته باشد.

شاگردان کریمی ابتدا تیم صبا را شکست دادند و سپس تراکتورسازی را در تبریز متوقف کردند. باید دید استقلال می‌تواند از آبادان دست پر به تهران بازگردد یا خیر.

داوران:اشکان خورشیدی – علی اکبر عظیم پور – علی دودانگه – رضا عادل – ناظر: نادر جعفری

اقای جعفری//

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوریان و 90 دقیقه التهاب در برزیل/کورس تراکتور و پیکان زیر ذره بین پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..