تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز اعزام اولین کاروان دانشجویان به عتبات از استان تهران

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اعزام اولین کاروان استان تهران به عتبات خبر داد.

محمدرضا فقیهی رییس ستادعمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: آغاز عملیات شانزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات، از روز گذشته اول بهمن ماه سال ۹۵ از استان فارس آغاز شد و امروز اولین کاروان به سمت عتبات از تهران اعزام می شود و تا اردیبهشت ماه ۹۶، این اعزام‌ها ادامه دارد.

وی در خصوص تعداد دانشگاهیانی که در این دوره به عتبات اعزام می شوند ادامه داد: بیش از ۸۲ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در این دوره متقاضی تشرف به عتبات بودند که از آن میان بیش از ۱۶ هزار دانشگاهی به عتبات عالیات اعزام می شوند.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بیان کرد: ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با همکاری بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا در عراق، برای حضور دانشگاهیان در عتبات برنامه های فرهنگی گسترده ای را پیش بینی کرده است که از زمان ورود دانشگاهیان به عراق این برنامه ها آغاز خواهد شد.

فقیهی تصریح کرد: قبل از اعزام، به زائران دانشگاهی یک بسته فرهنگی داده  شد که در شهر نجف اشرف و کربلای معلی از این بسته فرهنگی سوالاتی در قالب مسابقه طرح و اجرا می شود.

وی اضافه کرد: همایش احلی من العسل و حر شناسی در کربلا و در نجف بازدید از بیت امام (ره)، کتابخانه علامه امینی، زیارت مقام صافی صفا، نجف شناسی و بازدید از اماکن مذهبی و تاریخی آن را برای زائرین دانشگاهی اعزامی به عتبات داریم.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: پروازهای هوایی بخشی به مقصد نجف و بخشی بغداد خواهد بود که پروازهای بغداد ابتدا به کاظمین، کربلا و بعد به نجف اعزام می شوند و پروازهای نجف، ابتدا نجف، کربلا و سپس به کاظمین مشرف می‌شوند. گروه‌های زمینی هم ابتدا به نجف اشرف و سپس کربلای معلا و بعد هم به کاظمین اعزام می شوند.

فقیهی یادآورشد: در این دوره برای تمامی زائران عتبات دانشگاهیان وام یک و یک و نیم میلیون تومانی بانک ملت را در نظر گرفته‌ایم که قرض الحسنه و کارمزد آن ۴ درصد است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز اعزام اولین کاروان دانشجویان به عتبات از استان تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..