تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمونه گیری DNA از خانوادهای جانباختگان حادثه پلاسکو/ هویت یکی از شهدای حادثه پلاسکو شناسایی شد

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از نمونه گیری DNA از خانوادهای جانباختگان حادثه پلاسکو خبر داد که در این بین هویت شهید صحنه حادثه شناسایی شد.

مسعود قادی پاشا مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در گفت و کو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی حادثه ریزش ساختمان پلاسکو گفت: اکنون برای شناسایی پیکر این شهید با هماهنگی دادستان و شهردار تهران در حال هماهنگی و پیگری برای نمونه های DNA از خانواده های درجه یک این جانبختگان هستیم تا آزمایشات طبیق داده شود.

وی تصریح کرد: پیکر یکی از شهدا از بیمارستان شهید مطهری و یک پیکر نیز از سرصحنه حادثه به پزشکی قانونی ساعت پنج و نیم صبح امروز انتقال داده شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران اقدامات کارشناسی تخصصی، معاینه ظاهری، احراز هویت و تشخیص علت فوت در حال انجام است.

یکی از شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو احراز هویت شد

ناصر بلیغ مدیرکل روابط عمومی پزشکی قانونی کشور گفت: یکی از شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو که شب گذشته پیکر وی از زیر آوار بیرون کشیده شد، احراز هویت گردید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمونه گیری DNA از خانوادهای جانباختگان حادثه پلاسکو/ هویت یکی از شهدای حادثه پلاسکو شناسایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..