تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلفن هوشمند X230 ال جی تاییدیه بلوتوث دریافت کرد

در ماه اکتبر سال گذشته گوشی‌هوشمند X230 ال‎‌جی بنچمارک آن منتشر شد و حال به تازگی این تلفن‌هوشمند پایین‌رده توانست تاییدیه بلوتوث را دریافت کند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

از این گوشی‌هوشمند چند مدل آشکار شده و به نظر می‌رسد شرکت ال‌جی قصد داشته نسخه‌های مختلفی از آن را روانه بازار جهانی کند. اگرچه از مشخصات آن اطلاعاتی در دست نیست اما Geekbench به پردازنده MT6737M مدیاتک، حافظه رم ۱ گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰ مارشملو اشاره داشت.

gsmarena_002

هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت X230  وجود نداشته تا به آن پرداخت و تنها می‌توان تا MWC 2017 منتظر ماند شاید شرکت کره‌ای تصمیمی برای معرفی آن در این رویداد داشته باشد.

gsmarena

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلفن هوشمند X230 ال جی تاییدیه بلوتوث دریافت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..