تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید معاون مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از منطقه خلیج فارس

در راستای بررسی و رفع تنگناها ، معاون شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از منطقه خلیج فارس بازدید نمود.

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه خلیج فارس ، در این بازدید یک روزه مدیر منطقه خلیج فارس با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون کارهای خوبی در قسمت های فنی ، عملیاتی و ستادی انجام شده گفت : با وجود کمبود نیروی انسانی خصوصا در بخش های معاون فنی ، HSE و حقوقی 85 درصد کارها توسط کارکنان منطقه خلیج فارس به نحو احسن انجام شده است.

مهندس علیرضا عطار از کمبود تجهیزات در خطوط واگذاری شده خبر داد و بیان داشت : منطقه نیازمند ماشین آلات سبک و سنگین و تجهیزات می باشد.

معاون مدیرعامل شرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران نیز در این نشست گفت : منطقه خلیج فارس ، یک منطقه جوان است و وجود برخی کمبودها در آن غیرقابل اجتناب است.

مهندس امیرسرداري گودرزی با بیان اینکه باید شرح کار مشخصی جهت جذب نیروها به لحاظ کمی و کیفی ارائه شود افزود : کمبود نیروی انسانی تا حدودی احیا شده و مشکل جذب نیرو نیز خصوصا در واحدهای حقوقی و HSE در حال برطرف شدن است.

معاون مدیرعامل با اشاره به اینکه رویکرد آموزش نیروهای شرکت علمی نیست بیان داشت : آموزش بهره برداران در محل و به صورت کاربردی انجام می شود.

مهندس گودرزی ادامه داد : روزانه میلیون ها فرآورده نفتی ( حدود 35 میلیون لیتر ) از این منطقه در حال جا به جا شدن است و این محقق نمی شود مگر با تلاش و کوشش تک تک نیروهای کارآمد این شرکت.

وی در پایان از دریافت مجوز خرید خودروهای تولید داخل خبرداد و گفت : مجوز خرید 20 دستگاه ون جهت ارسال به مناطق مختلف صادر شده است.

یادآور می شود : در این بازدید یک روزه از زمین تخصیصی به منطقه و 14 خط انتقال محدوده انبارهای نفت شهید رجائی و شهید باهنر و همچنین اسکله شهید رجایی بازدید به عمل آمد.

در خاتمه ، جلسه هماهنگی منطقه با قائم مقام مدیر عامل در محل ستاد منطقه برگزار گردید که در این نشست معاونین و روسای واحدهای منطقه خلیج فارس به بیان تنگناها و مشکلات خود پرداختند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید معاون مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از منطقه خلیج فارس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..