تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیغام خصوصی آتش‌نشانان به رهبر معظم انقلاب

به گزارش افکارنیوز،

حجت‌‌الاسلام سیدرضا تقوی که به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب به عیادت آتش‌نشانان بستری در بیمارستان رفته بود گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که به نمایندگی از ایشان به عیادت آتش‌نشانان بروم؛ ایشان گفتند به تک‌تک آتش‌نشانان عزیز سلام رسانده و ضمن تشکر، ابراز همدردی معظم‌له را به آنها ابلاغ کنم.

وی گفت: بنده از آتش‌نشانانی که در بیمارستان‌ها بستری بودند عیادت کرده و پیغام مقام معظم رهبری را به ایشان رساندم؛ آتش‌نشانان نیز که به دلیل شهادت برخی همکاران‌شان وضعیت روحی خوبی نداشتند، ضمن تشکر از پیگیری‌ها و پیغام خاص رهبر معظم انقلاب، گفتند به نمایندگی از آنها به مقام معظم رهبری عرض کنم که آتش‌نشانان سرباز و فدایی معظم‌له هستند و تا پای جان در انجام وظیفه و خدمت به مردم در صحنه حضور خواهند داشت.

حجت‌الاسلام تقوی گفت: البته آتش‌نشانان پیغام دیگری به رهبر معظم انقلاب داشتند و آن هم دیدار جداگانه با معظم‌له بود که بنده پیغام آتش‌نشانان عزیز را به مقام معظم رهبری رساندم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیغام خصوصی آتش‌نشانان به رهبر معظم انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..