تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مکالمه ویدیویی گروهی به اپلیکیشن FaceTime اپل می آید؟

تنها چند ماه تا تولد 7 سالگی اپلیکیشن تماس صوتی و تصویری FaceTime اپل باقی مانده و می دانیم که این پلتفرم تنها امکان مکالمه ویدیویی دو نفر را به صورت همزمان میسر می سازد.

اما شاید این مسئله بالاخره در جریان سال 2017 تغییر کرده و یکی از خواسته های دیرین کاربران یعنی تماس تصویری گروهی به لطف انتشار نسخه یازدهم سیستم عامل iOS میسر گردد.

برخی از منابع آگاه در این مورد اذعان داشته اند که سیستم عامل موبایلی جدید اپل همانند روال همیشگی تابستان سال آتی در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان کوپرتینویی ها معرفی خواهد شد.

پس از آن فاز آزمایشات اولیه و انتشار نسخه های متعدد بتا برای توسعه دهندگان آغاز می شود و در نهایت در اختیار میلیون ها کاربر نهایی موبایل های آیفون قرار خواهد گرفت.

حالا گفته می شود جمعی از اهالی تیم برنامه نویس ساکن اروپا که با فرآیند توسعه سیستم عامل iOS آشنا هستند معتقدند مکالمه ویدیویی گروهی FaceTime همراه با نسخه یازدهم iOS در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

تماس تصویری گروهی از حداکثر 5 نفر به صورت همزمان پشتیبانی خواهد کرد و می تواند با پیام رسانی های گروهی اپلیکیشن iMessage نیز همراه باشد.

یقیناً برای مواجهه با این قابلیت جدید می بایست مدت زیاد دیگری را انتظار بکشیم، اما انتشار اخبار و شایعات بیشتر مرتبط با این قضیه در طی ماه های آینده دور از ذهن نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مکالمه ویدیویی گروهی به اپلیکیشن FaceTime اپل می آید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..