تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش کمیته ویژه مجلس از آتش‌سوزی «پلاسکو» تا پایان هفته آماده می‌شود

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از تشکیل کمیته ویژه بررسی حادثه آتش‌سوزی در ساختمان پلاسکو در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت: قرار است امروز جمعی از اعضای کمیسیون عمران، بهداشت و درمان و اجتماعی مجلس با حضور در محل حادثه در جریان اقدامات انجام شده و علل این حادثه قرار می‌گیرند.

وی افزود: پس از دستور علی لاریجانی رئیس مجلس به سه کمیسیون اجتماعی، عمران و بهداشت برای پیگیری حادثه ساختمان پلاسکو کمیته‌ای تشکیل شد که قرار است این کمیته پس از بررسی مدارک و مستندات، اقدامات شهرداری تهران و نحوه امداد و نجات، تا پایان هفته آینده گزارشی تدوین و  تقدیم هیئت رئیسه مجلس کنند.

سخنگوی کمیسیون عمران تصریح کرد: عصر امروز نیز کمیته‌ای در کمیسیون عمران تشکیل و از فردا 3 بهمن فعالیت خود را به منظور بررسی دلایل بروز این حادثه آغاز می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش کمیته ویژه مجلس از آتش‌سوزی «پلاسکو» تا پایان هفته آماده می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..