تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عیادت نماینده رهبر انقلاب از آتش‌نشانان مصدوم حادثه ساختمان پلاسکو

the representative of the supreme leader Visited firefighters injured in Plasco Building accident عیادت نماینده رهبر انقلاب از آتش‌نشانان مصدوم حادثه ساختمان پلاسکوبه گزارش آسمونی:

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در بیمارستان محل بستری آتش‌نشانان مصدوم در حادثه پلاسکو، سلام و دعای رهبر معظم انقلاب برای سلامتی و بهبود آنان را ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح جمعه با حضور در دو بیمارستان محل بستری آتش‌نشانان مصدوم حادثه‌ ساختمان پلاسکو، از آنان عیادت کرد و ضمن قرار گرفتن در جریان روند درمان، سلام و دعای رهبر انقلاب اسلامی برای سلامتی و بهبود این نیروهای فداکار و متعهد را به آنان ابلاغ کرد.

در پی آتش‌سوزی در مجتمع تجاری تولیدی پلاسکو در خیابان جمهوری تهران، تلاش آتش‌نشانان نتیجه نداد و این ساختمان مقارن ساعت 11.30 روز پنج‌شنبه 30 دی ماه فرو ریخت. تعدادی از آتش‌نشانان مصدوم و به بیمارستان منتقل و تعدادی هم در زیر آوار محبوس ماندند که هنوز از سرنوشت آنان خبری نیست.

منبع: همشهری آنلاین

- اخبار حادثه ریزش ساختمان پلاسکو: کلیک نمایید

- همین حالا عضو کانال تلگرام شوید: کلیک نمایید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عیادت نماینده رهبر انقلاب از آتش‌نشانان مصدوم حادثه ساختمان پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..