تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی به ۳۰ درصد افزایش یافت

یحیی کمالی پور در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جلسه کمیسیون تلفیق بودجه گفت: جلسه امروز کمیسیون تلفیق بودجه با حضور وزیر نفت برگزار شد.

نماینده مردم جیرفت در مجلس ادامه داد: با مصوبه کمیسیون تلفیق سهم صندوق توسعه ملی از ۲۰ درصد در بودجه ۹۵ به ۳۰ درصد در بودجه سال ۹۶ افزایش یافت.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: وزیر نفت معتقد بود قیمت نفت در بودجه سال ۹۶ به میزان ۵۰ دلار محقق خواهد شد.

به گزارش مهر؛  پیش از این دولت برای سه سال اخیر با مجوز از رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدام به کاهش سهم صندوق توسعه ملی از در آمد های نفتی از ۳۰ درصد به ۲۰ درصد کرده بود. در لایحه بودجه سال ۹۶ هم علی رغم افزایش درآمد های نفتی، سهم صندوق توسعه ملی ۲۰ درصد در نظر گرفته شده بود که با تصویب کمیسیون تلفیق به ۳۰ درصد افزایش یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهم صندوق توسعه ملی از درآمدهای نفتی به ۳۰ درصد افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..