تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۸۰ طرح عمرانی همزمان با دهه فجر در همدان

علی تعالی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دهه فجر امسال ۱۴۲ طرح عمرانی با ۱۷۰ میلیارد تومان در شهرستان همدان افتتاح خواهد شد، اظهار داشت: عملیات اجرایی ۳۷ طرح با ۸ میلیارد تومان اعتبار نیز در این دهه آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۸ کمیته تخصصی و دو ستاد فرعی برای برنامه های دهه فجر از اوایل دی ماه کار خود را شروع کرده است، افزود: شعار دهه فجر انقلاب اسلامی سال ۹۵ «گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی» است.

فرماندار همدان با بیان اینکه ارزش هر چیزی در جهان به قیمت و بهایی است که برای آن پرداخت شده است، گفت: اگر بخواهیم نظام جمهوری اسلامی را ارزش‌گذاری کنیم باید ببینیم برای به دست آوردن آن چه بهایی پرداخت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه جوانان زیادی در این راه در آسمان انقلاب درخشیدند، افزود: پس از انقلاب که مورد هجمه استکبار جهانی قرار گرفتیم جوانان و ارزش‌های زیادی را برای حفظ این نظام تقدیم کردیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۸۰ طرح عمرانی همزمان با دهه فجر در همدان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..