تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به زودی منتظر جزئیات اولین بسته الحاقی بازی Battlefield 1 باشید

به زودی منتظر جزئیات اولین بسته الحاقی بازی Battlefield 1 باشید

استودیوی دایس به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد اطلاعات جدیدی از اولین بسته الحاقی بازی Battlefield 1 را در آینده خیلی نزدیک منتشر کند. در ادامه و برای اطلاع از جزئیات این خبر همراه تک‌شات باشید.

 

سازنده شوتر موفق بتلفیلد 1 با انتشار تیزر جدیدی در توییتر رسمی خود از عرضه اولین محتوای دانلودی این بازی در آینده نزدیک خبر داد:

 

«آماده باشید. جزئیات اولیه هفته آینده منتشر خواهد شد.» 

 

همانطور که بیش از این نیز اعلام شده بود، اولین بسته الحاقی Battlefield 1 با عنوان They Shall Not Pass در فضای نبرد وردن فرانسه خواهد بود. به گفته‌ی استودیوی دایس، بیش از یک میلیون توپ آتشین در آغاز نبرد وردن طی جنگ جهانی اول شلیک شد که منجر به آتش سوزی‌ در جنگل‌های بسیاری شد. در نقشه‌های جدید بازی نیز شاهد درختان آتش گرفته بسیاری هستیم که یکی از آن‌ها روستای ویران شده‌ی Samogneux و دیگری قلعه‌ی Fort Vaux را به تصویر می‌کشد. و اما نقشه سوم نیز میدان نبردی را نشان می‌دهد که توسط آتش توپخانه‌ها ویران شده است. تصاویر مربوط به نقشه‌های جدید Battlefield 1 را می‌توانید در پایین مشاهده کنید.

 

battlefield 1   battlefield 1 battlefield 1 battlefield 1 battlefield 1

 

سازنده بازی هنوز اعلام نکرده است که دقیقا چند نقشه جدید با عرضه اولین بسته الحاقی Battlefield 1 به بازی اضافه خواهد شد اما علاوه بر این نقشه‌ها، تعدادی اسلحه و همچنین پلاک جنگی جدید نیز از محتویات بسته الحاقی آینده بازی هستند.

 

هنوز تاریخ عرضه محتوای دانلودی They Shall Not Pass مشخص نشده است، اما دارندگان نسخه پریمیوم بازی می‌توانند این بسته الحاقی و سه بسته الحاقی آینده Battlefield 1 را دو هفته پیش از دارندگان نسخه اصلی بازی تجربه کنند.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به زودی منتظر جزئیات اولین بسته الحاقی بازی Battlefield 1 باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..