تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیراندازی در جده عربستان/ افراد مسلح خود را منفجر کردند+ فیلم و تصاویر

منابع خبری از وقوع تیراندازی بین نیروهای عربستانی و یک گروه مسلح در در شرق شهر جده خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: تیراندازی بین نیروهای امنیتی عربستان و یک گروه مسلح در منطقه الحرازات در شرق شهر جده این کشور رخ داد.

شبکه تلویزیونی الاخباریه سعودی نیز گزارش داد: نیروهای امنیتی عربستان دو «تروریست خطرناک» را در محله الحرزات شهر جده محاصره کرده اند. 

 العالم نیز در ابن خصوص گزارش داد: نیروهای پلیس با یک گروه مسلح در جده درگیر شدند. این درگیری مسلحانه که بامداد امروز شنبه اتفاق افتاد، با محاصرۀ عناصر مسلح به پایان خود نزدیک شده بود که ناگهان دو تن از عناصر مسلح، هنگام ورود نیروهای پلیس به محل محاصره شده، خود را منفجر کردند.

تیراندازی در جده عربستان/ محاصره افراد مسلح از سوی نیروهای سعودی تیراندازی در جده عربستان/ محاصره افراد مسلح از سوی نیروهای سعودی تیراندازی در جده عربستان/ محاصره افراد مسلح از سوی نیروهای سعودی تیراندازی در جده عربستان/ محاصره افراد مسلح از سوی نیروهای سعودی تیراندازی در جده عربستان/ محاصره افراد مسلح از سوی نیروهای سعودی برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیراندازی در جده عربستان/ افراد مسلح خود را منفجر کردند+ فیلم و تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..