تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه روزانه پنج تن گوشت قرمز گرم طرح تنظیم بازار در مشهد

روزانه پنج تن گوشت قرمز گرم طرح تنظیم بازار در مشهدعرضه می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: بر اساس نشست کمیسیون تنظیم بازار با موضوع ساماندهی تامین گوشت قرمز گوسفندی مقرر شد اتحادیه دامداران با هماهنگی تعاونیهای شهرستانها گوشت گوسفندی بره را به صورت لاشه به نرخ 4 هزار تومان پایین تر از قیمت بازار به کشتارگاه تحویل دهند.

سیدحمید جوادی افزود: دامدارانی که در اجرای این طرح توزیع گوشت مشارکت کنند به ازای هر کیلوگرم گوشت تحویلی که ۴ هزار تومان ارزانتر از نرخ بازار عرضه می کنند ۳۰ کیلوگرم سبوس با نرخ دولتی از سازمان جهاد کشاورزی تحویل می گیرند.

وی گفت: این گوشتها در 30 واحد صنفی شناسایی شده بر اساس پراکنش آن در سطح مشهد توزیع می شود.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود:طرح عرضه گوشت گوسفندی تنظیم بازار از در مشهد شروع شده و بر اساس بررسیها با توجه به قیمت گوشت قرمز در نیشابور و سبزوار مقرر گردید در این زمینه برنامه ریزی و اقدام شود.

جوادی گفت: در سایر نقاط خراسان رضوی قیمت گوشت قرمز در شرایط متعادل و مناسبی قرار دارد.

وی افزود: آنچه دراین طرح اهمیت دارد این است که بدون کاهش قیمت دام زنده و بدون ضرر و زیان تولیدکننده طرح تنظیم و تعادل قیمتها اجر شود و مصرف کنندگان هم از گوشت کیفی با نرخ مناسب بهره مند شوند.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه روزانه پنج تن گوشت قرمز گرم طرح تنظیم بازار در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..