تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف 101 کیلوگرم انواع مواد مخدر در گنبدکاووس

101 کیلوگرم انواع مواد مخدر در ده ماهه نخست امسال در گنبدکاووس کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس، امروز در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: در این ارتباط  9 باند قاچاق مواد مخدر در سطح شهرستان متلاشی شده و یک هزار و 127 نفر هم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هم در این جلسه با اشاره به اینکه 55 درصد والدین از مهارتهای لازم در بخش مواد مخدر آگاه نیستند گفت: والدین سه تا پنج سال بعد از اعتیاد فرزندان مطلع می شوند و 58 درصد معتادان در کشور کمتر از 34سال دارند.

محمود رضا روحانی فر افزود: اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدر اولویت اول رویکرد مبارزه در حوزه فرهنگی و پیشگیری است.

شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس پنج کمیته دارد که از ابتدای امسال تاکنون 68 مصوبه داشته است.

در همین مدت 25 بهبود یافته مواد مخدر، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند و برای    65 نفرهم شغل ایجاد شده است.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف 101 کیلوگرم انواع مواد مخدر در گنبدکاووس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..