تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وانمود به شروع اقتصاد مقاومتی در کشور

آیت‌الله سید محمد واعظ موسوی رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم گفت:راه خروج از مشکلات اقتصادی اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت‌الله سید محمد واعظ موسوی  رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه در قم اظهار داشت: با توجه به اینکه راه خروج بسیاری از مشکلات موجود اقتصادی در جامعه ما همان‌گونه که مقام معظم رهبری به‌خوبی کالبدشکافی کرد و تجربه خودش را به‌خوبی در کشورهای مختلف جهان به مرز اثبات رسانده استفاده از اقتصاد مقاومتی در عرصه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی آحاد جامعه ایران اسلامی است.
 
وی افزود: اما روال رایج در کشور ما در هر پیشنهاد و راه‌کاری که از سوی بزرگان به ویژه مقام معظم رهبری ارائه می‌شود در حد یک همایش، گردهمایی و وانمود کردن شروع به‌کار است که در مرحله عمل چیزی به عیان مشاهده نمی‌شود.
 
رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم بیان کرد: آنچه روشن است باید تمام دستگاه‌های دخیل در سرنوشت کشور اعم از قوه قضائیه در مسائل قضائی، قوه مقننه در قانون‌گذاری، و آئین‌نامه‌هایی که در مجلس مطرح و به قانون تبدیل می‌شود دست‌به‌دست هم بدهند تا بتوانند اقتصاد مقاومتی را اجرایی و عملی کنند.
 
وی تصریح کرد: می‌توانیم با استفاده از پتانسیل موجود در کشور اهتمام به تمام توان داخلی، چشم‌پوشی از وابستگی به خارج، دست رد زدن به سینه اجناس وارداتی غرب  تولیدات داخلی را افزایش بدهیم.
 
واعظ موسوی بابیان اینکه باید به نیروهای داخلی اتکا کنیم، بیان کرد: می‌توانیم با اتکا به نیروهای داخلی اعم از نیروهای فکری، فیزیکی که خداوند در اختیار ما قرار داده، اعم از معادن روی زمین و زیرزمین به خودکفایی واقعی و قطع وابستگی اقتصادی برسیم، همچنین جامعه مقتدر ایران اسلامی را به جایگاه واقعی خودش در عرصه‌های بین‌المللی هم ازنظر اعتقادی و هم ازنظر سیاسی، نظامی و اقتصادی برسانیم.
 
وی تصریح کرد: مصادیق اقتصادی از مسائل اساسی و زیر بنایی هر کشوری است، که اسلام نیز همواره با تشویق به مسائل اقتصادی و تجاری، زمینه‌های خودکفایی و قطع وابستگی به دشمنان را فراهم کرده است همچنین کار، تولید، مسائل اقتصادی بازرگانی و مالی را گاهی به‌عنوان یک عبادت قلم داد می‌کند.
 
رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم عنوان کرد: اگر امنیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه وجود داشته باشد جامعه می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد و در بین موانع امروزی و ملت‌های عصر حاضر سربلند باشد.
 
وی با بیان اینکه می‌توانیم با یک برنامه‌ریزی صحیح به جایگاه واقعی خودمان برسیم بیان کرد: با توجه به اینکه خداوند تمام لطف خودش را به ملت ایران تمام کرده و امکانات مختلف را در اختیار مردم قرار داده با یک برنامه‌ریزی صحیح و استفاده از متخصصان داخلی در گرو استفاده از مصالح و توصیه‌های دلسوزانه علما و مقام معظم رهبری می‌توانیم به جایگاه واقعی خودمان برسیم.
 
واعظ موسوی خاطرنشان کرد: تنها راه رسیدن به جایگاه واقعی عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در همه عرصه‌های زندگی ایران اسلامی است.

انتهای پیام/ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وانمود به شروع اقتصاد مقاومتی در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..