تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل از اساتید شاهد و ایثارگر حوزه علمیه

آیت الله اعرافی رييس حوزه‌هاي علميه سراسر کشور نيز در اين همايش گفت: خانواده شهدا و ايثارگران حوزوي چشم و چراغ و نمادهاي حوزه علميه هستند و حوزه ميراث دار مجاهدت اين عزيزان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛نخستين همايش تجليل از اساتيد شاهد و ايثارگر حوزه‌هاي علميه با حضور آيت الله اعرافي مدير حوزه‌هاي سراسر کشور و حجت الاسلام مؤذني معاون فرهنگي و امور اجتماعي بنياد شهيد و امور ايثارگران در مدرسه معصوميه (س) قم برگزار شد.
معاون فرهنگي و امور اجتماعي بنياد شهيد و امور ايثارگران در اين همايش گفت: هم اکنون 2450 طلبه شاهد و ايثارگر در حوزه‌هاي علميه سراسر کشور در مقاطع مختلف مشغول تحصيل علوم ديني هستند و روحانيون و طلاب حوزوي با تقديم 4000 شهيد جزو اقشاري هستند که بيشترين شهيد را تقديم انقلاب اسلامي کردند.
وي با اشاره به اهداف برگزاري اين همايش افزود: معرفي نخبگان شاهد و ايثارگر در راستاي معرفي توانمندي اين عزيزان، تشويق حوزويان و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت به عنوان يک وظيفه ملي از اهداف اين همايش است و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت براي حراست از مرزهاي ملي و اعتقادي و مرزهاي فرهنگي وظيفه همگان به ويژه حوزويان را سنگين ساخته است.

آيت الله اعرافي رییس حوزه های علمیه کشور در ادامه گفت:شما در جواني نفيس‌ترين سرمايه خويش را بخشيديد و در راه خدا ايثار گرديد اين افتخار بزرگي است، بايد قدر اين ايثارها را بدانيد. اين ايثارگري‌هاي شما در تاريخ ثبت و ماندگار خواهد بود، ايثار شما خانواده معظم شهدا و ايثارگران مانند رود جاري و اثرگذار خواهد بود، بايد قدر اين نعمت بزرگ بدانيم.
امام جمعه قم و مدير سابق حوزه‌هاي علميه سراسر کشور نيز در اين مراسم تصريح کرد: اساتيد شاهد و ايثارگر حوزوي در بايد در خط مقدم تحولات فرهنگي، اجتماعي و برنامه‌ريزي‌ها در حوزه علميه باشند.
آيت الله حسيني بوشهري افزود: شما اساتيد شاهد و ايثارگر پرچم‌داران افتخار هستيد، وظيفه شما اساتيد نسبت به سايرين سنگين‌تر است، هر خدشه‌اي از سوي دشمن وارد شود شما دغدغه بيشتري نسبت به ديگران داريد و امروز صحبت از نفوذ دشمن و تهاجمات دشمنان است، شما اساتيد حوزوي که سابقه ايثارگري داريد بيش از ديگران دغدغه داريد و در اين عرصه بايد ورود داشته باشيد.
امام جمعه قم تأکيد کرد: در عرصه آموزش و پژوهش افراد با جايگاه برجسته و محققان چيره‌دست بايد در بين اساتيد ايثارگر و شاهد حضور داشته باشند، در حوزه اخلاق و معنويت به دليل اينکه اين‌ها در مکتب ايثار و شهادت تربيت شده‌اند نقش تأثيرگذارتري دارند.
آيت الله حسيني بوشهري تأکيد کرد: امروز فضاي مجازي عرصه را بر جوانان و متدينين تنگ کرده است و شما بايد در اين عرصه در برابر اين هجمه‌ها بايستيد، امروز دشمن دنبال تغيير ارزش‌ها و رفتارها و باورها است، همه حوزويان مسئول هستند اما شما مسئوليت سنگين‌تري بر دوش داريد.
گفتني است، در پايان اين همايش دو نفر از اساتيد برجسته حوزه علميه استان‌هاي قم و فارس به ايراد سخن پرداختند و در پايان  14 نفر از اساتيد شاهد و ايثارگر ممتاز و برجسته حوزه‌هاي علميه تجليل شدند.

انتهای پیام/ر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل از اساتید شاهد و ایثارگر حوزه علمیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..