تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث قرائت خانه مهم ترین نیاز فرهنگی در میاندوآب است

ساعت: 11:37 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012442

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب گفت: ساخت قرائت خانه در این شهرستان از مهم ترین نیازهای فرهنگی و علمی در میاندوآب است که همه باید در این راستا احساس مسئولیت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر،احمد علی اسدپور در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی میاندوآب با بیان اینکه احداث قرائت خانه در این شهر یکی از موضوعات مهم و ضروری است، اظهار کرد: ساخت قرائت خانه در این شهرستان از مهم ترین نیازهای فرهنگی و علمی در میاندوآب است که همه باید در این راستا احساس مسئولیت کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار میاندوآب افزود: در این رابطه شورای شهر و شهرداری جلسه ای در رابطه با اختصاص سه مکان تشکیل و نتیجه را اعلام می کنند.

وی گفت: قرار بر این است تا حداقل یکی از این مکان های پیشنهادی را تا دهه فجر تعیین و تجهیز کرده و در  دهه فجر افتتاح کنیم تا ان شالله مورد استفاده جوانان و مردم قرار گیرد.

اسدپور با اشاره به اینکه پیشنهاد می شود سال آینده برای احداث قرائت خانه در شورای برنامه ریزی شهرستان، بودجه ای اختصاص یابد،  تصریح کرد: به شهرداری نیز پیشنهاد می شود تا سال آینده در بودجه سالانه این موضوع را در ردیف اعتباری قرار دهد.

هم چنین غفار عزیزی رئیس اداره کتابخانه های شهرستان میاندوآب هم در این جلسه از آمادگی برای عقد تفاهم نامه در این زمینه با شورای شهر خبر داد و گفت: پس از مشخص شدن متولی در این زمینه و تعیین مکان برای قرائت خانه ها، ما آمادگی همکاری لازم را در این زمینه داریم.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث قرائت خانه مهم ترین نیاز فرهنگی در میاندوآب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..