تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله به مدیریت امنیت استانبول/ هدف قرار گرفتن ساختمان حزب عدالت و توسعه

ساعت: 11:37 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012368

تروریست ها به ساختمان مدیریت امنیت استانبول و ساختمان مدیریت استان حزب حاکم، با سلاح های آتش افروز، حمله نمودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، دیشب (جمعه)، ساعت 20:00 به وقت محلی ترکیه، به ساختمان مدیریت امنیت استانبول، از طرف فرد و یا افرادی ناشناس، حمله ای مسلحانه صورت گرفت که در این حمله سلاح های آتش افروز، ساختمان ریاستی را مورد هدف قرار دادند که گلوله ها به دیوارهای محوطه اصابت نمود.

بعد از وقوع این حمله، پلیس نیروهای ویژه مبارزه با ترور خود را به محل حادثه اعزام کرد و مسیرهای منتهی به مرکز مدیریت امنیت استانبول را مسدود نمود.

والی استانبول، واصیپ شاهین، در مورد این حادثه پستی در حساب توئیتر خود منتشر کرده و بیان داشت: "به مدیریت امنیت استانبول حمله ای با سلاح های آتش افروز صورت گرفته که گلوله ها به دیوارهای محوطه اصابت کرده اند و هیچ یک از پرسنل امنیتی کشته و یا زخمی نشده اند و برای شناسایی و دستگیری فرد و یا افراد مهاجم، عملیات گسترده ای از سوی نیروهای پلیس آغاز شده است".

بعد از وقوع این حمله، در ساعت 21:30 به وقت محلی ترکیه، حمله دیگری به ساختمان ریاست استان آک پارتی (حزب عدالت و توسعه)، ترتیب داده شد که در این حمله نیز از سلاح های آتش افروز استفاده شده بود و با اصابت گلوله به دیوار طبقه سوم سوراخی در دیوار ایجاد کرده، وارد ساختمان شده و به دیوار روبرو فرورفت.

با عمل نکردن کلاهک گلوله، نتیجه حمله چیزی جز تخریب دیوار نبود ولی درگیری میان نیروهای امنیتی و گروه مهاجم تا مدتی ادامه یافت.

والی استانبول، با حضور در محل حادثه، به مدت یک ساعت به بررسی و گرفتن گزارش در محل پرداخت.

گفتنی است، حزب حاکم عدالت و توسعه، مدعی شده اند که این حمله از سوی گروهک وابسته به پ.ک.ک انجام شده و علت آن تغییرات پیشنهادی از سوی حزب برای تغییر قانون اساسی می باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله به مدیریت امنیت استانبول/ هدف قرار گرفتن ساختمان حزب عدالت و توسعه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..