تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده مردم شفت و فومن، درگذشت مادر نماینده تهران را تسلیت گفت

ساعت: 12:21 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012539

حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری طی پیامی درگذاشت مادرالیاس حضرتی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح شفت؛ حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذاشت مادر الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم ‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای الیاس حضرتی
نماینده محترم مردم تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی

مصیبت درگذشت مادر گرامیتان را به شما ، خانواده ارجمند و همه بستگان‌ داغدار صمیمانه تسلیت عرض میکنم و از درگاه حضرت پروردگار ، برای آن فقیده سعیده ، آمرزش و رحمت الهی مسألت می کنم.

امیدوارم خداوند منان ، هم روان پاک آن عزیز را با اولیائش محشور فرماید و هم دست مهربانِ او ، بر دل داغدار شما و خانواده آن عزیز ، مهر سکونت و شکیبایی و آرامش بزند.

روان پاک آن عزیز شاد باد

محمدمهدی افتخاری
نماینده مردم غیور شهرستانهای فومن و شفت در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده مردم شفت و فومن، درگذشت مادر نماینده تهران را تسلیت گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..