تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منطقه آزاد امیرآباد با مخالفت مسؤولان غرب مازندارن مواجه شد

ساعت: 11:57 منتشر شده در مورخ: 1395/11/02 شناسه خبر: 1012467

نماینده مردم شرق مازندران گفت: هماهنگی‌های لازم برای منطقه آزاد بندر امیر آباد انجام شده بود که مسؤولین در غرب مازندران نگذاشتند این کار صورت گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلوگاه ما، علی‌محمد شاعری در نماز جمعه گلوگاه، اظهار کرد: مطالبات گندمکاران 14 میلیارد و 700 میلیون تومان بود که  مجلس این مشکل را حل کرد و حدود چهار ماه طول کشید تا به کشاورزان پرداخت شود.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم برای منطقه آزاد بندر امیرآباد انجام شده بود که مسؤولان غرب مازندران نگذاشتند این کار انجام شود، وقتی منافع یک شهر بر منافع استان ترجیح داده شود همین اتفاق می‌افتد.

نماینده مردم گلوگاه، بهشهر و نکا گفت: جنگل به عنوان میراث گران‌بها است که بخش اصلی آن در طی چند میلیون سال گذشته از بین رفته است، تنها 6 میلیون هکتار طی 50 سال گذشته در ایران از بین رفته است که اگر این روند ادامه پیدا می‌کرد دیگر تا 30 سال آینده در کشور جنگلی وجود نداشت.

شاعری افزود: قرار شد حقوق مستمری‌بگیران کمیته امداد و بهزیستی را از سال آینده 2.5 برابر کنیم که باید شورای محترم نگهبان تصویب کند.

وی خاطر نشان کرد: دولت را مکلف کردیم محصولی را که از کشاورزان می‌خرد بلافاصله پول آن را پرداخت کند و اگر این کار انجام نشود جریمه دیرکرد باید بپردازد.

نماینده مردم گلوگاه، بهشهر و نکا ادامه داد: صندوق ویژه‌ای را برای حمایت کشاورزان در خصوص صادرات محصول خود پیش‌بینی کردیم تا صادرات کشاورزان جدی گرفته شود.

شاعری گفت: آب‌رسانی 50 روستای مناطق بالا دست هم تا سال آینده در حال انجام است که دو روستای آن مربوط به گلوگاه است.

شاعری‌ اضافه کرد: در حوزه بهداشت، مرکز دیالیز گلوگاه و مرکز بهداشت نیالا در دست اقدام است که‌ در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی‌ بیان کرد: یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌هایی که در حال انجام است، آب شیرین‌کن است که تا اردیبهشت یا خرداد سال آینده افتتاح خواهد شد.

شاعری در پایان گفت: کار باید برای رضای خدا و مدیریت باید جهادی باشد، همانند شهدا که نگران تنبیه و تشویق نبودند و به وظیفه‌ انقلابی خود عمل کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منطقه آزاد امیرآباد با مخالفت مسؤولان غرب مازندارن مواجه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..