تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرچم‌های سفارت ایران در آنکارا نیمه افراشته شد/ دفتر یادبود قربانیان حادثه پلاسکو گشوده می‌شود

پرچم‌های سفارت ایران در آنکارا نیمه افراشته شد/ دفتر یادبود قربانیان حادثه پلاسکو گشوده می‌شود

بین الملل > دیپلماسی - پرچم سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا به مناسبت حادثه دلخراش پلاسکو نیمه افراشته شد و در همین راستا دفتر یادبود نیز گشوده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سفارت جمهوري اسلامي ايران در آنكارا در پي اعلام عزاي عمومي، همرا با ملت بزرگ ايران و به پاس احترام به روح پرفتوح همه جان باختگان و آتش نشانان شير دل كه به عشق كمك به گرفتار شدگان، مظلومانه جانشان را در ساختمان پلاسكو نثار نمودند، پرچم ها را به حالت نيمه بر افراشته در آورد.
49311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرچم‌های سفارت ایران در آنکارا نیمه افراشته شد/ دفتر یادبود قربانیان حادثه پلاسکو گشوده می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..