تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییرات بر اساس نگاه کارشناسی است

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدرضا صالحی امیری روز شنبه در آیین تکریم و معارفه معاون حقوقی، امور مجلس و استان های پیشین و جدید، با تقدیر از خدمات و تلاش های حسین نوش آبادی، گفت: تغییر برای پویایی، تحرک و تحول در تشکیلات ضروری و اصل گردش مدیریتی نیز لازم است و باید این اصل مبتنی بر اخلاق باشد.
وی افزود: خلاقیت، نوآوری و تحرک وجه دیگر گردش و جابجایی است، تغییر منجر به تحرک و سرعت در کارها می شود، اما به منزله نفی خدمات گذشته نیست، زیرا این امر ظلم محسوب می شود.
وی با تاکید بر اینکه به دنبال تضعیف نیستیم، ادامه داد: تغییر به مصلحت وزارتخانه است و مبنای آن بر اساس تشخیص کارشناسی است.
صالحی امیری با اشاره به برخی خصوصیات فردی سید هادی حسینی معاون حقوقی جدید، اظهار کرد: وی فردی انقلابی، ارزشی، وفادار به اندیشه امام و گفتمان مقام معظم رهبری و با سابقه طولانی خدمت در مجلس است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: معاونت حقوقی، امور مجلس و استان ها یکی از معاونت های مهم و کلیدی وزارت ارشاد و به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که مجلس در راس همه امور است، باید هماهنگی مستمر و دایمی با مجلس داشته باشد.
وی تاکید کرد: هماهنگی تمام اجزای سازمان ها و معاونت های وزارتخانه با معاونت حقوقی نیز ضروری است و این معاونت باید با تمام آنها جلسات مستمر داشته باشد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: باید شورای هماهنگی امور مجلس در وزارتخانه تشکیل شود تا با همفکری و هماهنگی تمامی معاونت ها و سازمان ها یک حرف واحد در مقابل مجلس داشته باشیم.
صالحی امیری افزود: مسایل حقوقی از جمله مواردی است که بسیاری از وزارتخانه ها و دستگاه ها در آن ضعف دارند، ولی خوشبختانه وزارت ارشاد در این زمینه از وضعیت مناسبی برخوردار است.
وی در بخش دیگری بر تعامل و هماهنگی معاونت های توسعه مدیریت و منابع و حقوقی، امور مجلس و استان ها تاکید کرد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دفاع از حریم وزارتخانه مانند دفاع از حریم خانواده است و باید در این زمینه همگان همت بلند داشته باشیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر داشتن عملکرد حرفه ای نه سیاسی، ادامه داد: انضباط بخشی یکی از اصولی است که باید بر آن تاکید داشت، سازمان بدون انضباط کارایی ندارد.
وی ادامه داد: ارایه گزارش عملکرد یکی دیگر از اصولی است که باید رعایت شود و از دیگر اصول مهم در انجام امور دفاع همه جانبه از حقوق سازمان است. در وزارتخانه باید حمیت سازمانی تقویت شود و باید از وزارتخانه به مانند حریم خانواده در مقابل هجمه ها دفاع کرد.
عضو کابینه تدبیر و امید گفت: عمل ما بر مبنای اخلاقی و دیانت است و در هر تصمیم گیری ابتدا موارد اخلاقی و انسانی آن در نظر گرفته می شود.
بر اساس این گزارش در پایان این آیین، حکم سیدهادی حسینی به عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به وی اهدا شد و از خدمات و تلاش های حسین نوش آبادی تقدیر شد.
فراهنگ**1880**1027** دریافت کننده: پروین اروجی** انتشار دهنده: دهقانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییرات بر اساس نگاه کارشناسی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..