تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسوولان شاهین حمایتی خوبی از تیم های پایه می کنند

سرمربی تیم جوانان شاهین شهرداری گفت: تغییر شرایط تیم نتیجه تلاش کادر فنی، بازیکنان و حمایت مسئولان باشگاه بوده است.

مسوولان شاهین حمایتی خوبی از تیم های پایه می کنندبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد باقر زنگنه در گفتگویی در خصوص شرایط کنونی تیمش اظهار داشت: نسبت به نیم فصل اول از لحاظ نفری تغییراتی نداشتیم اما با آرامش و حمایتی از طرف مدیریت و مسئولان باشگاه به تیم تزریق شد با انجام تمرینات مضاعف و بالا بردن روحیه بازیکنان توانستیم شرایط تیم را تغییر دهیم و به نتایج دلخواه دست یابیم.

زنگنه در ادامه افزود: در نیم فصل دوم شناخت بیشتری نسبت به حریفان پیدا کردیم و پس از پیروزی در برابر امید گناوه بازیکنان اعتماد به نفس خوبی دست یافتند و موفق شدیم با کسب دو پیروزی دیگر در برابر تیمهای مدعی برق شیراز و نفت اهواز شرایط با ثباتی در جدول پیدا کنیم.

سرمربی تیم نوجوانان شاهین شهرداری بوشهر در خصوص حمایت های مسئولان باشگاه اشاره کرد: امسال از معدود سالهایی است که تمامی ابزار و امکانات برای انجام تمرینات و مسابقه فراهم بوده و در سفرهای خارج از استان هم در امکانات رفاهی مناسبی برای ما مهیا شده است. باشگاه شاهین شهرداری امسال حمایت های کارساز و سازنده ای از تیمهای پایه داشته است و در همین راستا در کنار تیم نوجوانان تیمهای نونهالان و جوانان هم نتایج خوبی کسب کرده اند.

زنگنه اذعان داشت: بخش زیادی از موفقیت تیم نوجوانان در نیم فصل دوم حمایت هایی بود که مدیریت ارشد باشگاه و همچنین آقای محمدی مدیر تیمهای پایه از ما داشتند و در حالیکه در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب نکردیم، همواره مجموعه کادرفنی و بازیکنان تیم نوجوانان را مورد حمایت و محبت خود قرار دادند.

سرمربی نوجوانان شاهین شهرداری بوشهر در پایان گفت: جا دارد تشکر ویژه ای از اعضای شورای شهر، شهردار بندر بوشهر، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره باشگاه و همچنین آقای محمد محمدی مدیر تیمهای پایه باشگاه داشته باشم که فضای مناسبی برای فعالیت تیم های پایه شاهین فراهم کرده اند و مطمئن هستم که ادامه این روند سازنده در سال های آینده می تواند بازیکنان مستعد و کارآمدی را به فوتبال استان معرفی کند.

انتهای پیام /پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسوولان شاهین حمایتی خوبی از تیم های پایه می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..