تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم ملی فوتسال ایران به مصاف کرواسی می رود

تیم ملی فوتسال ایران برای انجام 2 بازی تدارکاتی با تیم فوتسال کرواسی راهی این کشور می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ بعد از قطعی شدن قرارداد محمد ناظم الشریعه با تیم ملی فوتسال کشورمان و توافق وی با فدراسیون قرار شد تا تیم ملی 2 بازی تدارکاتی با تیم فوتسال کرواسی برگزار کند.

به این ترتیب قرار است ملی پوشان چهاردهم فروردین سال ۱۳۹۶ عازم این کشور شده و 2 بازی تدارکاتی را با این تیم برگزار کنند.

از سوی دیگر تیم فوتسال ازبکستان نیز مایل است با تیم فوتسال ایران بازی تدارکاتی برگزار کند و مسئولان در حال برنامه ریزی برای برگزاری این دیدار هستند و به احتمال قوی این دیدار اوایل اردیبهشت سال آینده برگزار می گردد و تیم زیر 20 سال فوتسال کشورمان نیز به همراه تیم بزرگسالان راهی ازبکستان می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم ملی فوتسال ایران به مصاف کرواسی می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..