تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جوانسازی پوست با رازیانه / این گیاه ضد سرطان عمل می‌کند!

در این مطلب می‌توانید با فواید گیاهی که در درمان بسیاری از بیماری‌ها معجزه می‌کند، آشنا شوید.

جوانسازی پوست با رازیانه / این گیاه ضد سرطان عمل می کند!به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ رازیانه یک گیاه دارویی است که طبع گرم و خشکی دارد. این گیاه خواص هورمونی دارد و برای بیش از 90 درصد از خانم‌ها تجویز می‌شود. طبع آن گرم و خشك است و به طور كلي تمام قسمت هاي گياه خاصيت درماني دارد، اما بيشترين قسمت مورد استفاده آن بذر است.

خواص درمانی رازیانه به شرح زیر است:
جوان کننده پوست
ضدبلغم و صفرا
حاوی استروژن بالا
افزایش شیر و درمانگر اختلالات قاعدگی
ضد چاقی و اضافه وزن در بانوان
درمانگر سکسکه
ضد سرطان
کاهنده کلسترول بد خون
ضد سرطان
ضد سکسکه، سوء هاضمه و اشتها آور
دفع كننده سنگ های كليه و مجاری ادراری
تقویت دید، درمانگر التهاب پلک و شب کوری
ضداسپاسم و ضد نفخ
درمان سندرم روده تحریک‌پذیر
رفع آسم و سرفه
ضد ورم و التهاب روده

استفاده از پودر یا جوشانده رازیانه بر روی پوست به درمان چین و چروک و مخلوط آن با یک نوع روغن (مثل روغن زیتون یا روغن بادام) سبب از بین رفتن موهای زائد و شفافیت پوست می شود

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جوانسازی پوست با رازیانه / این گیاه ضد سرطان عمل می‌کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..