تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۰ تیتر داغ دنیای آی تی از دعوای بومیان هاوایی با مؤسس فیس‌بوک تا بازطراحی سایت لینکداین

۱۰ تیتر داغ دنیای آی تی از دعوای بومیان هاوایی با مؤسس فیس‌بوک تا بازطراحی سایت لینکداین

خبرآنلاین:

شماره 1 - تاکسی آنلاین اوبر برای حل‌وفصل یک مجادله حقوقی درباره میزان پرداختی به رانندگان خود، 20 میلیون دلار به کمیسیون تجارت فدرال / FTC می‌پردازد. در تبلیغات چنین وانمود شده است که درآمد ساعتی رانندگان بسیار بالاست درحالی‌که پرداخت واقعی کمتر از میزان گفته‌شده در تبلیغات است.

شماره 2 - دعوا میان مارک زاکربرگ و خانواده‌های بومی در هاوایی بر سر ملک 100 میلیون دلاری وی در جزیره Kauai بالا گرفت. بومیان مدعی مالکیت بر زمینی را دارند که زاکربرگ 100 میلیون دلار برای خرید آن پرداخت کرده است و حالا قرار است دادگاه به دعوای میان این دو رسیدگی کند.

شماره 3 - اداره راه و ترابری فدرال آمریکا  / NHTSA اعلام کرد شواهدی مبنی بر مشکل‌دار بودن سیستم اتوپایلوت تسلا نیافته است تا برای این خودرو فراخوان بازگشت صادر کند.

شماره 4 - هرچند آی بی ام توانست فراتر از پیش بینی‌های وال استریت جلوتر رود، اما درآمدش درمجموع 1.3 درصد کاهش یافت. درآمدی این کمپانی در فصل چهارم سال مالی منتهی به 31 دسامبر به 21.77 میلیارد دلار رسید درحالی‌که کارشناسان در وال استریت پیش‌بینی 21.64 میلیارد دلاری برای این کمپانی کرده بودند.

شماره 5 -  بازطراحی سایت لینکداین با شکل و شمایل جدید رونمایی شد.

شماره 6 - پیتر تیل، یکی از موسسان پی پال و دستیار آی تی ترامپ، سفیر شدنش در آلمان را تکذیب کرد.

شماره 7 - فیس‌بوک در حال ساخت دیتاسنتری بزرگ در دانمارک است. اپل نیز حرکت مشابهی را آغاز کرده است.

شماره 8 - اپلیکیشن چینی Meitu به‌عنوان برنامه ادیت عکس موفقیت خوبی در بازار آمریکا کسب کرده است.

شماره 9 - آنتونی پومپلیانو مدیر سابق اسنپ که علیه اظهارات غلوآمیز کمپانی شکایتی حقوقی در دادگاه مطرح کرده بود، گرفتار کیس حقوقی جدید علیه خود شد چراکه مدیران اسنپ می‌گویند وی دروغ گفته است. آنتونی پیشتر گفته بود که مدیران اسنپ برای ورود به بازار بورس و عرضه عمومی سهام مدارک جعلی کسب موفقیت برای خود درست کرده‌اند.

شماره 10 - سارا هک، یکی از مدیران ارشد اوباما در کاخ سفید به‌عنوان مدیر و شریک جدید کمپانی مالی-نرم افزاری Stripe برگزیده شد.

(عکس خبر: پیتر تیل مشاور آی تی ترامپ)

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۰ تیتر داغ دنیای آی تی از دعوای بومیان هاوایی با مؤسس فیس‌بوک تا بازطراحی سایت لینکداین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..