تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلاتی که شما مطرح کردید؛ چرا حق اولاد بازنشستگان فرهنگی پرداخت نمی شود؟

مشکلاتی که شما مطرح کردید؛ چرا حق اولاد بازنشستگان فرهنگی پرداخت نمی شود؟

جامعه > مشکلات مردم - کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته کاربران مشکلات خود را در این صفحه مطرح کردند.

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

اقتصاد

- باسلام من ماشین قبلی را فروختم ومی خواهم برای ماشین جدید از همان پلاک که در تهران گرفتم استفاده کنم ولی درشهرستان قبول نمی کنند راه حل چیست بند ه را راهنمایی فرماید ممنونم

- سلام دیروز بعد از حدود 7 ماه کارت ملی هوشمندم را با مراجعه به پست منطقه دریافت کردم علاوه بر پولی که قبلا داده بودیم پست هم برچسب هایی را می داد که با چسباندن روی کارتها که حاوی کدپستی و شماره تلفنی روی آن بودکه درصورت گم شدن یابنده آنرا اطلاع دهد و10 هزارتومان هم می گرفتندمساله مهم این بود که بااین همه صرف و قت و هزینه باز روی کارت تاریخ اعتبارزده بودند چرااینقدرهزینه می کنند برای یک کارت برای 6سال؟مگرهویت طرف عوض می شود هر6سال یکبار؟چقدردوباره کاری؟ مساله دیگر هزینه گازمصرفی منازل کلی گرانتر شده است قبض این بار ما دو نیم برابر قبض قبلی هست همه چی روز به روز گران می شود و هچکس هم متاسفانه جوابگونیست تاکی باید چندرغازحقوق بازنشستگی را بدهیم پای اپاره خانه های سنگین و بهای آب و برق و گاز و...؟

- با سلام ... چرا سئوال ما معلمان بازنشسته را در ارتباط با قطع حق اولاد و عائله مندی در آذر ماه چاپ نمی کنید . سازمان بازنشستگی به ما بازنشستگان دار ظلم می کند . تلفن های سازمان از دیروز چهار شنبه قطع شد . چرا کسی توی این مملکت جوابگو نیست ؟

2

شهری

- گله ای از شهرداری تهران دارم اصلا به سالمندان فکر کردند؟ از این پله ها که روی پلها نمی شود درست و حسابی بالا رفت از بس ارتفاع آنها بلند است در چهارراه مجیدیه هم یک پل عابر مثلا مجهز به پله برق است که اکثرا خراب است چرا شهرداری به فکر مردم نیست؟و کس رسیدگی نمی کند.

- دریچه های فلزی فاضلاب و... واقع در خیلبان ولی عصر تقاطع زرتشت به علت پستی بلندی عبور خودروها را کند وباعث اسیب رسیدن به خود روها می شود. لطفا همسطح سازی شود.

3

تامین اجتماعی

- چرا سازمان تامین اجتماعی که متولی پرداخت حقوق ومستمری بازنشستگان است،مابه التفاوت افزایش حقوق که هرساله در بدوورود به سال جدید را اعمال می کنند یکجا پرداخت نمی کنند وبصورت اقساط در سه الی چهارماه می پردازند؟؟

- چرا سازمان تامین اجتماعی خرید سهام را فقط برای بازنشستگان کشوری اعمال می کند؟

46232




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلاتی که شما مطرح کردید؛ چرا حق اولاد بازنشستگان فرهنگی پرداخت نمی شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..