تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییات حادثه پاساژ پلاسکو/انتقال پیکر دو آتش‌نشان به پزشکی قانونی+عکس و فیلم

با وجود تلاش آتش‌نشانان برای اطفای حریق ساختمان پلاسکو در ساعت 11:30فرو ریخت که طبق اخبار حدود20 نفر از آتش‌نشانان در این حادثه مفقود شدند. با تلاش امداد گران،نیروهای اورژانس و آتش نشانی روند آور بردای شروع شد که طی آن تعدادی از مقامات لشکری و کشوری با حضور در صحنه حادثه بر روی روند امداد رسانی و آواربردای نظارت کردند.


امروز(شنبه) در سومین روز آوار برداری حجت الاسلام و المسلمین روحانی رئیس جمهور هم در صحنه حادثه حاضر شد.


به گفته رئیس پزشکی قانونی تهران تا این لحظه پیکر 2 نفر از جانباختگان حادثه کشف شده است که به برای شناسایی به پزشکی قانونی منتقل شدند.

در این گزارش می‌توانید مجموعه اخبار سومین روز حادثه فروریختن ساختمان پلاسکو را مشاهده کنید.

برقراری محدودیت‌های ترافیکی در محدوده پلاسکو تا اطلاع ثانوی

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی که از نخستین روز حادثه حریق ساختمان پلاسکو و ریزش این ساختمان در محدوده حادثه اعمال شده بود همچنان ادامه دارد.

وی افزود: این محدودیت ها شامل ممنوعیت تردد در طول خیابان جمهوری از خیابان حافظ تا استقلال (مخبرالدوله) و همچنین خیابان فردوسی از میدان امام خمینی تا میدان فردوسی است.

رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به فراهم شدن شرایط به منظور تردد پیاده شهروندان در محدوده حادثه اظهار کرد: کسبه و سایر ساکنان منطقه می توانند به صورت پیاده از پیاده روها برای تردد استفاده کنند اما امکان تردد خودروها در مناطق مشخص شده ممکن نیست.

مهماندار با تاکید بر اینکه محدودیت های ترافیکی در محدوده حادثه پلاسکو تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت اظهار کرد: شهروندان تنها می توانند در این محدوده از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و تا فراهم شدن شرایط و اتمام کامل آوار برداریها محدودیت ها در منطقه بر قرار خواهد بود.

جزییات حادثه پاساژ پلاسکو/انتقال پیکر دو آتش‌نشان به پزشکی قانونی+عکس و فیلم

مسعود قادی پاشا مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به انتقال پیکر دو شهید آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو به پزشکی قانونی اظهار داشت: پیکر یکی از شهدا از بیمارستان شهید مطهری و یک پیکر نیز از سرصحنه حادثه به پزشکی قانونی ساعت پنج و نیم صبح امروز انتقال داده شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه اتیکت و کارت شناسایی آتش نشانان نامشخص است و قابل شناسایی نیست، بیان داشت: اقدامات کارشناسی تخصصی، معاینه ظاهری، احراز هویت و تشخیص علت فوت در حال انجام است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: چهره‌ها تقریبا قابل شناسایی است و اگر جراحت به حدی شدید باشد که کار احراز هویت را بر اساس معاینه ظاهری با مشل روبرو کند با استفاده از آزمایش DNA  احراز هویت پیکر جانباختگان مشخص خواهد شد.

جزییات حادثه پاساژ پلاسکو/انتقال پیکر دو آتش‌نشان به پزشکی قانونی+عکس و فیلم

تخلیه پاساژ کویتی‌ها به دستور دادستانی

دادستانی تهران دستور تخلیه پاساژ کویتی‌ها را صادر کرده است تا در صورت لزوم عملیات تخریب انجام شود.

کشف دو کپسول آتش‌نشانی

با کشف دو کپسول مربوط به آتش‌نشان‌های مفقودی، عملیات آواربرداری مکانیزه در جبهه جنوبی برای دقایقی متوقف شده است.

آتش‌نشان‌ها به صورت دستی در حال کندوکاو هستند.

جزییات حادثه پاساژ پلاسکو/انتقال پیکر دو آتش‌نشان به پزشکی قانونی+عکس و فیلم جزییات حادثه پاساژ پلاسکو/انتقال پیکر دو آتش‌نشان به پزشکی قانونی+عکس و فیلم

در حال تکمیل/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییات حادثه پاساژ پلاسکو/انتقال پیکر دو آتش‌نشان به پزشکی قانونی+عکس و فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..